اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

آخرین وضعیت توسعه حرم سیدالشهدا/ احداث سازه صحن حضرت زینب به مرحله نهایی رسید +فیلم

صحن حضرت زینب سلام الله علیه در طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام ، هم‌اکنون در بخش احداث سازه به مرحله نهایی رسیده است و ایرانیان برای ساخت این صحن در تلاش هستند.

آخرین وضعیت توسعه حرم سیدالشهدا/ احداث سازه صحن حضرت زینب به مرحله نهایی رسید +فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، صحن حضرت زینب سلام الله علیه در جوار حرم امام حسین علیه السلام به همت ایرانیان در حال ساخت است و به گفته مسؤولان ستاد بازسازی عتبات این صحن سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

هم‌اکنون رونده سازه صحن حضرت زینب سلام الله که پس از آب‌بندی و سایر مراحل صورت گرفت، به مراحل نهایی رسیده است و به زودی بخش قابل توجهی از سازه صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیه به اتمام می‌رسد؛ به طوری که برخی از مسؤولان عتبه حسینیه زمان اتمام آن را همزمان با میلاد عمه سادات مطرح کرده‌اند.

 

حسین رضا مهدی، مدیر پروژه‌های عتبه حسینیه با بیان اینکه مرحله دوم ساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیه در حال انجام است، می‌گوید: در این مرحله ساخت سازه‌های بتنی صورت گرفت که هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصد آن تکمیل شده است و بخشی دیگر از آن را در نظر داریم که در هفته‌های آینده افتتاح کنیم.

در ادامه فیلمی از آخرین اقدامات صورت گرفته برای احداث صحن حضرت زینب سلام الله به مساحت بالغ بر ۵ هکتار در جوار حرم سیدالشهدا علیه السلام را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول