اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قوای سه‌گانه به استفاده از ظرفیت جوانان اعتقاد راسخ دارند/ استاندار قزوین گام دومی عمل کند

نمایندۀ مردم قزوین گفت: تکیه بر توان، تعهد، تخصص، شور و نشاط جوانان کشور، راهی مطمئن برای عبور از گردنه‌های سخت و نسخه‌ای قابل اعتماد برای رسیدن به قله‌ها از جمله فتح قله‌های تولید و اقتصاد است و امروز هرسه قوه به این امر اعتقاد راسخ دارند.

قوای سه‌گانه به استفاده از ظرفیت جوانان اعتقاد راسخ دارند/ استاندار قزوین گام دومی عمل کند

فاطمه محمدبیگی نمایندۀ مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیۀ جلسۀ جوانان با استاندار قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: جوانان سرچشمۀ امید هستند و امروز باید مبدأ تحول در عرصه‌های مختلف باشند، لذا مسؤولان باید شنوا و پذیرای نکات، دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات جوانان باشند.

نمایندۀ قزوین توجه به بیانیۀ گام دوم رو برای مسؤولین در دهۀ پنجم انقلاب ضروری خواند و تصریح کرد: انتخاب استانداران و مدیران جوان در دولت سیزدهم بی‌شک گامی در راستای نوگرایی در گام دوم انقلاب اسلامی است و ما از این موضوع بسیار خرسندیم که یک جوان سکان استانداری قزوین را بر عهده گرفته است.

محمدبیگی تصریح کرد: این نوگرایی می‌تواند گامی در راستای محرومیت‌زدایی، افزایش شور و نشاط و نمای جوان مدیریتی، مسئله‌یابی و یافتن روش‌های نوین حل مسائل مختلف باشد؛ لذا باید برگزاری نشست‌های مختلف با نخبگان و جوانان فعال از سوی مسئولان در رده‌های مختلف به‌صورت مستمر انجام شود.

این نمایندۀ مجلس برگزاری نشست‌های تخصصی با جوانان را لازم و ضروری خواند و گفت: باید نشست‌های هم اندیشی با جوانان در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و متخصصان عرصه‌های مختلف به صورت مستمر برگزار شود تا ضمن شناسایی نیروهای مستعد جوان، بتوان از ظرفیت و توان جوانان نخبه در راهگشایی مسائل و معضلات کشور و استان استفاده کرد.

وی در پایان عنوان کرد: تکیه بر توان، تعهد، تخصص، شور و نشاط جوانان کشور، راهی مطمئن برای عبور از گردنه‌های سخت و نسخه‌ای قابل اعتماد برای رسیدن به قله‌ها از جمله فتح قله‌های تولید و اقتصاد است و امروز هرسه قوه به این امر اعتقاد راسخ دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول