اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اقتصاد جامعه نباید به مذاکرات گره بخورد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف تیم مذاکره کننده باید هدفی که از سوی رهبری تعیین شده باشد و نباید اقتصاد جامعه را به مذاکرات گره زد.

اقتصاد جامعه نباید به مذاکرات گره بخورد

«حسین خسروی‌اسفزار» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که تیم مذاکره کننده باید دنبال کند، به نظر می‌رسد همان هدفی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سیاست‌گذار اصلی انقلاب تعیین کرده‌اند و آن رفع همه تحریم‌ها و راستایی آزمایی جمهوری اسلامی ایران از آمریکایی‌ها است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این موضوع مدنظر رئیس‌جمهور و تیم مذاکره کننده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در راستای اهمیت مذاکرات و مشهود بودن آثار آن در زندگی مردم، گفت: برای مشهود بودن مذاکرات در زندگی افراد جامعه باید زمان بگذارد تا ببینیم چقدر طرف‌های مقابل این مذاکرات به ویژه آمریکا به آن پایبند هستند.

خسروی با بیان اینکه اقتصاد جامعه نباید به مذاکرات گره بخورد، افزود: دولت باید تلاش کند با اتکا به نیروها و ظرفیت‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

وی در رابطه با ارزیابی تیم مذاکره‌ کننده ایران در این دوره از مذاکرات، خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از این تیم وجود دارد به نظر می‌رسد تیم جامعی در حوزه سیاسی، اقتصادی و حقوقی با حضور افراد متخصص در این حوزه‌ها انتخاب شده که امیدواریم تمامی منافع ایران در این مذاکرات مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول