اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

837 مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی در البرز شناسایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در آبان ماه امسال، 5 هزار و 844 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و 837 تخلف شناسایی شده است.

837 مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی در البرز شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در حاشیه بازدیدها و بازرسی از اصناف و مراکز تولیدی، بالغ بر یک هزار و ۵۱ میلیارد ریال بوده و در همین راستا مراتب جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ربیعی تعداد بازرسی های انجام شده در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در سطح استان را ۴ هزار و ۵۱۰ مورد اعلام کرد و افزود: در آبان ماه سال ۱۴۰۰ و در چارچوب بازرسی‌ها و نظارت بر موارد مرتبط با تنظیم بازار، ۱۲۴۳ مورد تخلف شناسایی شده که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۷۸۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در این مدت همچنین، ۱۲۱۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز و اصناف انجام شده که ۲۷۱ تخلف شناسایی شده و ارزش ریالی آن ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در آبان سال جاری، ۷۴۶ مورد انواع شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، پیامگیر و به صورت حضوری در استان البرز ثبت شده است.

ربیعی افزود: در این مدت همچنین و با تلاش بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، ۵۳۰ مورد تخلف در حوزه کشف کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از ۳ هزار ۹۲۵ میلیارد ریال محرز شده و استان البرز در این بخش حائز رتبه دومی کشوری شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول