اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اعضای شورای شهر و شهردار اصلاح بودجه 1401 شهرداری ها را دنبال کنند

عضو شورای شهر تهران خواستار برگزاری جلسه با دولت برای اصلاح بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ها شد و گفت: اعضای مجلس به خصوص رییس مجلس که سابقه فعالیت شهری دارند می توانند در این زمینه کمک کنند.

اعضای شورای شهر و شهردار اصلاح بودجه 1401 شهرداری ها را دنبال کنند

به گزارش خبرنگار فارس، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به اینکه در لایحه بودجه دولت برای سال آینده عدم توجه به شهرداری ها و حقوق مردم دیده نمی شود در حالیکه با تورم و مشکلات عدیده مواجیهم  گفت: شهری که 250 روز با آلودگی هوا مواجه است و با مشکلات عدیده ای در حمل و نقل عمومی دست و پنجه نرم می کند، چرا باید در تدوین بودجه و دریافت وام مشکلات عدیده ای را داشته باشد.

وی با یادآوری این نکته که در مجلس فعلی دهها نفر نماینده از اعضای شوراهای کشور به سر می برند که با درد شهرها آشنا هستند، بالاخص رئیس مجلس که 12 سال شهردار تهران بوده اند، اظهار داشت: آقای قالیباف می دانند که عدم حمایت چه آسیب هایی را به دنبال دارد و باید برای اصلاح بودجه اقدام کنند.

کاشانی همچنین  حضور شهردار تهران در هیات دولت را فرصتی برای مردم تهران دانست و گفت: کاش قبل از اجرای لایحه بودجه این مساله را پیگیری می کردند.

وی در ادامه پیشنهاد داد که اعضا هم در این زمینه درخواست جلسه ای با مجلس،  داشته باشند.  علاوه بر این متنی را  برای احیای حقوق مردم تهیه و به پیگیری همزمان در قالب شورای عالی استان ها بپردازند و جلسه ای را کمیسیون برنامه بودجه و هیات رئیسه بادولت داشته باشند تا تغییری در این رفتار ایجاد شود و کارها را جلو ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول