اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد یک نماینده از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی با گذشت 9 ماه از سال، خواستار اقدام فوری دولت در این حوزه شد.

انتقاد یک نماینده از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مردم بیکاری است و خانواده‌ها نگران فرزندان خود هستند، اظهار داشت: در بند الف تبصره 18 قانون بودجه اعتبار لازم برای این موضوع اختصاص داده شده و فقط همت دولت را می‌طلبد و دولت که در موضوع واکسیناسیون همت خود را ثابت کرد، در این حوزه نیز اقدام کند.

وی همچنین با انتقاد از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی گفت: با گذشت حدود 9 ماه از سال اکثر تخصیص‌ها صفر بوده یا در قالب اوراق صورت گرفته که باعث عدم استقبال پیمانکاران و بر زمین ماندن بسیاری از پروژه‌ها شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم به شما امید بسته‌اند و ما نیز اجازه شکاف میان مجلس و دولت را نمی‌دهیم، به شرطی که دولت هم همت کافی را برای محرومیت‌زدایی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول