اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گام‌های خوب دولت سیزدهم در فسادستیزی/ سامانه «امصاک» مسیر شایسته گزینی و مبارزه با رانت

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به گام‌های خوب دولت سیزدهم در فسادستیزی، گفت: دوری از سفارشات در نصب افراد و ایجاد مسیر معرفی نخبگان و بهره گیری از ظرفیت متخصصین یکی از راه‌های افزایش بهره وری است.

گام‌های خوب دولت سیزدهم در فسادستیزی/ سامانه «امصاک» مسیر شایسته گزینی و مبارزه با رانت

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم فسادستیزی و مبارزه با فساد بوده است؛ مردم در این خصوص توقع جدی از مجموعه قوا دارند تا در این خصوص گام های بلند و عملیاتی برداشته شود.

وی افزود: از بدو آغاز بکار دولت در مجموعه‌های مختلف دولتی همچون بنیاد شهید، وزارت میراث فرهنگی و... اقدامات خوبی در خصوص فساد ستیزی و عزل و نصب‌ها داشتیم و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری در تمام مجموعه ها ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: یکی از مباحث بسیار مهمی که همواره در آن رگه هایی از فساد دیده شده، مبحث شرکت‌های دولتی است. این شرکت‌ها زیر مجموعه وزارت صمت، کار، بنیاد شهید و... بسیارند و در صورتی که در ریل صحیح قرار گیرند، می‌توانند درآمد زایی لازم را داشته باشند و به کمک دولت بیایند.

وی افزود: دوری از سفارشات در نصب افراد و ایجاد مسیر معرفی نخبگان و بهره گیری از ظرفیت متخصصین یکی از راههای افزایش بهره وری است و تاکنون در این خصوص شاهد گام‌های مقدماتی خوبی همچون راه اندازی سامانه امصاک بوده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول