اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازمان برنامه بودجه تعهدات خود به فرهنگیان و ایثارگران را انجام دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس بر ضرورت انجام تعهدات توسط سازمان برنامه بودجه در خصوص معلمان و بنیاد شهید تاکید کرد.

سازمان برنامه بودجه تعهدات خود به فرهنگیان و ایثارگران را انجام دهد

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متاسفانه میراث بدی از دولت قبل بر جای مانده و در حوزه‌های مختلف به علت ضعف عملکرد دولت قبل، شاهد مشکلاتی هستیم.

وی افزود: دولت سیزدهم از همت و اراده بسیار بالاتری نسبت به دولت قبل برخوردار است و تلاش دارد تا مشکلات موجود را در اسرع وقت حل نماید و ما نیز آمادگی کمک به دولت را در مجلس داریم.

عضو کمیسیون اصل 90 در خصوص مطالبات رزمندگان و ایثارگران گفت: مطالبه اقشار مختلف مردم به حق است و در حوزه های مختلفی همچون بازنشستگان، کارگران، معلمان، رزمندگان، ایثارگران و سایر اقشار و اصناف مطالباتی موجود است که دولت می بایست آن را پیگیری و حل کند.

میرزایی در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود عمل نماید، مطرح کرد: به طور مثال در بحث بنیاد شهید و یا پاداش پایان خدمت فرهنگیان و... اقدام و حمایت لازم توسط این سازمان بعمل نیامده و ضرورت دارد حمایت بودجه‌ای و مالی مناسب در راستای انجام تعهدات بعمل آید. از دولت توقع داریم تعهدات خود را محقق و حمایت لازم را از این مجموعه ها بعمل آورد.

وی درخصوص فسادستیزی‌های انجام شده در مجموعه دولتی همچون بنیاد شهید، وزارت کار و... گفت: گام‌های ابتدایی خوبی برداشته شده و امیدواریم با حمایت دولت و مجلس، به نقطه مطلوب در این حوزه برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول