اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر بهداشت: 30 درصد از پزشکان متخصص باید در مناطق محروم حضور پیدا کنند

وزیر بهداشت گفت: 30 درصد از پزشکان متخصصی که بایستی در مناطق محروم حضور پیدا کرده و مأموریت خود را انجام دهند را دنبال کرده و بنا داریم تا از طریق آزمون کمبود پزشکان متخصص را جبران کنیم.

وزیر بهداشت: 30 درصد از پزشکان متخصص باید در مناطق محروم  حضور پیدا کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی امروز (سه‌شنبه 9 آذر) بعد از حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح جزئیات نشست در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: در این نشست درباره وضعیت پزشکان متخصص با اعضای کمیسیون گفت‌وگو کردیم.

وی افزود:‌ 30 درصد از پزشکان متخصصی که بایستی در مناطق محروم حضور پیدا کرده و مأموریت خود را انجام دهند را دنبال کرده و بنا داریم تا از طریق  آزمون کمبود پزشکان متخصص را جبران کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی تصریح کرد: در مورد آیین‌نامه تأسیس داروخانه هم در این نشست مباحثی مطرح شد. این در حالی است که در خرداد سال جاری این آیین‌نامه از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده و مقرر شده است تمام این آیین‌نامه اجرایی شود.

عین‌اللهی ادامه داد: درباره ظرفیت پزشکان هم وزارت بهداشت این موضوع را قبول دارد که دچار کمبود هستیم ولی بایستی با توجه به زیرساخت‌ها و امکاناتی که داریم به این موضوع نگاه کنیم. لذا بنا داریم با استفاده از ظرفیت علوم پزشکی دانشگاه آزاد و تربیت دانشجو این کمبودها را جبران کنیم و مقرر شد با یک شیب خاصی افزایش پذیرش دانشجو را داشته باشیم تا بتوانیم مشکل مناطق محروم و سایر مناطق کشور را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول