اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استفاده از پارک ملت به‌ عنوان یک پارک هویتی در حوزه ورزش

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به احساس تعلق خاطر ویژه عموم مردم مشهد به پارک ملت گفت: از این پارک می‌توان به‌عنوان یک پارک هویتی در حوزه ورزش بهره گرفت.

استفاده از پارک ملت به‌ عنوان یک پارک هویتی در حوزه ورزش

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، «سیدحسین علوی‌مقدم» افزود: در حوزه تربیت بدنی شهرداری مشهد مقرر شده مطالعات و مقدمات تحقق این مهم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین عرصه‌ها، رینگ پیاده‌روی اطراف پارک است که می‌تواند به‌عنوان یک فضای هویتی مورد استفاده قرار گیرد. این رینگ پیاده‌روی حدود ۶ کیلومتری پیرامون پارک، در ساعات مختلف شبانه‌روز پذیرای شهروندان و ورزشکاران مشهدی است.

علوی مقدم در ادامه گفت: یکی از جمله کارهایی که می‌تواند در این عرصه ورزشی صورت گیرد، نصب سردیس ورزشکاران و پیشکسوتان و افتخارآفرینانان ورزشی مشهد و استان و معرفی آنها به عموم جامعه، از جمله نسل جوان است و بی‌شک، گامی در جهت تقویت هویت شهر مشهدالرضا(ع) و تکریم و بزرگداشت نام‌آوران شهر است که اثرات بسیار مثبتی روی جوانان هم خواهد گذاشت.

وی افزود: پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، فرصتی ارزشمند برای مسائل فرهنگی و اجتماعی است. یکی از برنامه‌های مورد تاکید شورای ششم و کمیسیون ورزش و جوانان، قرار گرفتن ورزش در کنار اقدامات اجتماعی در پارک‌ها، به‌ویژه پارک‌هایی چون پارک ملت و دیگر پارک‌های بزرگ‌‎مقیاس شهری است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول