اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نانوایی‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات / کاهش سهمیه آرد متخلفان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه نانوایی‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان ما هستند گفت: رضایت مردم از کار نانوایی ها ملاک است و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست .

نانوایی‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات / کاهش سهمیه آرد متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، داریوش جودکی در خلال بازرسی از نانوایی‌های همدان با بیان اینکه هدف از این حضور این بود که از نزدیک در جریان امور قرار گیریم اظهار کرد: با توجه به اعلام نرخ جدید انواع نان به همراه کارشناسان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در استان، مدیر بازرسی سازمان صمت، رئیس اتحادیه و نماینده بهداشت به صورت سرزده از نانوایی‌های همدان بازرسی‌هایی داشتیم.

وی با بیان اینکه در این بازرسی تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم وجود ترازوی دیجیتال و... مشاهده و برای متخلفان تشکیل پرونده شد گفت: برای برخی متخلفین نیز دستور کسر سهمیه آرد صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مردم نسبت به ارسال گزارش‌ها و همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و افزود: تقاضا داریم آنها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست. 

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول