اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مشخصات سوش جدید کرونا در حال بررسی است

‌ سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مشخصات سوش جدید کرونا در حال بررسی است و تنها مرجع علمی و اصلی اطلاع رسانی وزارت بهداشت است.

مشخصات سوش جدید کرونا در حال بررسی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت:مشخصات سوش جدید کرونا هنوز درحال بررسی است وبر اساس مستندات فعلی تمامی توصیه های قبلی ارائه شده از وزارت بهداشت موکدا توصیه می شود.

وی افزود: تاثیر واکسن و رعایت پروتکلهای اعلام شده قبلی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری نه تنها از ارزش آنها در پیشگیری کاسته نشده، به همان قوت قبلی موثر هستند.

هاشمی گفت: تنها مرجع اصلی و علمی و اطلاع رسانی همچنان فقط وزارت بهداشت است.

وی بیان داشت: استفاده از داروهای پیشنهاد شده توسط افراد غیر متخصص، و بهره گیری از روش های نامتعارف و ...باید پرهیز جدی شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تنها مرجع اصلی و علمی و اطلاع رسانی همچنان فقط وزارت بهداشت است، گفت: به مردم پیشنهاد می شود ضمن حفظ خونسردی و صبوری به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: اطمینان داشته باشید دولت و وزارت بهداشت در کنار افزایش اقدامات احتیاطی سختگیری های مرزی را تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول