اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندار اصفهان: مجوزی برای هیچ تجمعی صادر نشده است/ کشاورزان از مسیر قانونی پیگیر مطالبات خودشان هستند

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تجمعی برای روزهای آتی برگزار نخواهد شد، گفت: کشاورزان به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچ‌گونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

فرماندار اصفهان: مجوزی برای هیچ تجمعی صادر نشده است/ کشاورزان از مسیر قانونی پیگیر مطالبات خودشان هستند

 به گزارش خبرگزای فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته‌های گذشته به واسطه مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت‌آمیز طی شد.

وی افزود: خود کشاورزان که پای‌بند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می‌خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

احمدی تصریح کرد: کشاورزان با مسؤولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسؤولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: همان‌طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچ‌گونه تجمعی ندارند و برای هیچ گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از این جهت تجمعی برای روزهای آتی برگزار نخواهد شد؛ کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

احمدی تکید کرد: هیچگونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول