اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری راه‌های میان‌بُر برای دوبانده‌سازی محورهای «نهبندان و سربیشه»

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی پیگیر راه‌هایی برای زودتر به سرانجام رسیدن پروژه‌های دوبانده‌سازی حوزه انتخابیه‌اش شد.

پیگیری راه‌های میان‌بُر برای دوبانده‌سازی محورهای «نهبندان و سربیشه»

«مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی به واسطه دغدغه‌های بسیاری که در حوزه راه‌های حوزه انتخابیه‌ام وجود دارد با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: دراین نشست کاری موانع استفاده از ظرفیت‌های ماده ۵۶ به منظور اختصاص منابع این ماده در محورهای تزانزیتی نهبندان و سربیشه به ویژه محور ماهیرود مورد بررسی قرار گرفت و معاون وزیر هم قول پیگیری را داد.

محور مواصلاتی نهبندان و سربیشه به ویژه محور سربیشه- ماهیرود به واسطه تردد خودروهای ترانزیتی نیازمند تعریض و ارتقا به دوبانده است که با استفاده از منابع ماده ۵۶ می‌تواند سریع‌تر به سرانجام برسد و حوادث جاده‌ای هم به همان تناسب کاهش یابد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول