اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تبریک استاندار به قهرمانان نونهال هندبالیست‌

در پی قهرمانی تیم هندبال نونهالان فراز بام خائیز دهدشت در مسابفات قهرمانی کشور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیامی صادر کرد.

تبریک استاندار به قهرمانان نونهال هندبالیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در پی قهرمانی تیم هندبال نونهالان فراز بام خائیز دهدشت در مسابفات قهرمانی کشور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: رویارویی فرزندان شایسته استان و رقابت با تیم‌های قدر کشور علاوه بر ایجاد فضای نشاط در سطح کشور و استان منجر به ایجاد باور به موفقیت در ذهن و روان آنها می شود و ادامه این مسیر در سایر شاخص ها قطعا به توسعه و آبادانی استان منجر می شود.

موفقیت های پیاپی باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت در ورزش  هندبال و کسب عناوین قهرمانی نشان می دهد استعداد و ظرفیت های موفقیت در استان فراوان است کافی است کمی همت کنیم و با حمایت همه جانیه از نوجوانان و جوانان استان با استفاده از پتانسیل های موجود مسیر موفقیت آنها  را در تمام شاخص ها تسهیل کنیم.

خبر مسرت بخش قهرمانی تیم نونهالان فرازبام خائیز دهدشت نماینده شایسته استان در مسابقات قهرمانی کشور را به مجموعه پرتلاش، با برنامه و منسجم باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام به ویژه مهندس مجید پارسایی مدیر عامل محترم باشگاه، مردم خوب استان و شهرستان کهگیلویه و خانواده هندبال استان تبریک عرض نموده و دوام توفیقات ورزش استان با تکیه بر الطاف الهی، حمایت مسئولان و تلاش ورزشکاران را از درگاه خدای کریم مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول