اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

به خانواده‌‌های دارای معلول رسیدگی شود

امام جمعه اسفراین گفت: شمار بسیاری از معلولان اسفراین پشت نوبت مستمری بگیری هستند که می طلبد به خانواده‌های دارای معلول رسیدگی شود و به آن موضوع توجه کنیم.

به خانواده‌‌های دارای معلول رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی فروخوردن خشم را از نشانه های تقوا بیان کرد و اظهارکرد: خشم و غضب کلید هر شر و بدی است و فروخوردن خشم اسباب و لوازمی دارد که در سفارش اوصیا و اولیای دین دیده شده است.

وی به روز جهانی معلولان اشاره و خاطر نشان کرد: شمار بسیاری از معلولان اسفراین پشت نوبت مستمری بگیری هستند که می طلبد به خانواده‌های دارای معلول رسیدگی شود و به آن موضوع توجه کنیم.

خطیب جمعه اسفراین به شکوه حضور مردم و استقبالشان از رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه اشاره و تصریح کرد: کماکان باید شاهد تداوم و استمرار مردم در عرصه های خیررسانی باشیم.

حجت الاسلام موسوی با نکوداشت روز دانشجو به ویژگی استکبارستیزی اشاره و خاطر نشان کرد: باید دانشجویان شهدای دانشجو را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی به روز قانون اساسی هم گریزی زد و افزود: قرآن کتاب جامع و کاملی است که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که می توان‌ همه قوانین و چارچوب ها را از آن استنباط کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین به معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: ایران جنگ طلب نخواهد بود و جنگ ما که از آن با نام دفاع مقدس یاد می شود، برای صلح بود.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول