اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

امام جماعت مسجد آبکوه شمیران درگذشت/ تدفین در حرم عبدالعظیم حسنی

حجت‌الاسلام سید محمد میری امام جماعت مسجد آبکوه درگذشت و پیکرش امروز تشییع و در حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده خواهد شد.

امام جماعت مسجد آبکوه شمیران درگذشت/ تدفین در حرم عبدالعظیم حسنی

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید محمد میری امام جماعت مسجد آبکوه درگذشت و پیکرش امروز تشییع و در حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی، از صبح امروز شنبه ۱۲ آذرماه در تکیه دزاشیب تهران در حال برگزاری است و بناست پیکر برای تدفین به آستان عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شد.

حجت الاسلام احمد بصیری عضو شورای راهبری ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این روحانی، حدود ۳۰ سال به عنوان امام جماعت مسجد مشغوب فعالیت بود و به معنای واقعی امام جماعت بود و حکم پدری برای مردم این منطقه داشت.

وی افزود: او بسیار بی‌حاشیه و متواضع بود و در ارتباط‌گیری‌هایش با مردم افتادگی خاصی داشت و توانسته بود در این منطقه منشا اثر فراوان باشد.

بصیری افزود: این روحانی، ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) داشت و روضه‌دار شهادت حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه بود و همواره در این ایام در منزلش، روضه برپا می‌کرد.

 حجت‌الاسلام سید محمد میری روزگذشته جمعه ۱۲ آذرماه براثر بیماری دارفانی را وداع گفت. خبرگزاری فارس، این ضایعه را به خانواده او و نمازگزاران مسجد آبکوه تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول