اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ساخت 12 بیمارستان در حوزه محرومیت‌زدایی به همت ارتش

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی و کرونا،گفت: ارتش ۱۲ بیمارستان با تجهیزات کامل در حوزه محرومیت‌زدایی احداث کرده است.

ساخت 12 بیمارستان در حوزه محرومیت‌زدایی به همت ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ارتش در حوزه دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید و بهترین فرزندان خود را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: ارتش در کنار بسیج و سپاه همه جا در صف اول است، در دفاع مقدس، هوانیروز ارتش ۵۰۰ هزار ساعت پرواز انجام داده است که این در دنیا بی‌سابقه است.

رحمانی تاکید کرد: ایجاد و برقراری امنیت وظیفه ذاتی ارتش است و ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی با توجه به ناآرامی‌های منطقه، امنیت پایدار را برای ایران به ارمغان آورده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به شعار ارتش، فدای ملت خاطرنشان کرد: ارتش با دشمنان بسیار سختگیر و در داخل کشور یار و کمک حال مردم خود است.

وی افزود: در بخش مردم‌یاری یکی از کارهای ارتش، همین محرومیت‌زدایی است، ارتش در هرجایی سنگر می‌سازد سعی می‌کند برای مردم آن منطقه امکانات رفاهی ایجاد کند.

رحمانی ادامه داد: ارتش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی و کرونا از محل اعتبارات خود هزینه کرده است، ۱۲ بیمارستان با تجهیزات کامل هم در حوزه محرومیت‌زدایی احداث کرده است، به عنوان نمونه ظرف ۷ روز در پیک پنجم کرونا بیمارستان با تجهیزات کامل در قم احداث شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به کارهای ارتش در زمینه محرومیت‌زدایی عنوان کرد: این کارها، کارهای ویژه‌ای است و در ساخت بیمارستان‌ها بهترین امکانات را در کوتاه‌ترین زمان به کار می‌بریم، در سراسر ایران ضمن ایجاد امنیت، در حال خدمت‌رسانی هستیم.

رحمانی با اشاره به هزینه ۱۷ میلیاردی ساخت بیمارستان در قم گفت: با ۲۴ هزار نفر ساعت در ۷ روز بیمارستانی با بهترین امکانات ایجاد شد اما در رسانه زیاد به آن پرداخته نشد، فرزندان این مردم با گمنامی این کار بزرگ را انجام دادند اما دیده نشد و این وظیفه رسانه است که این‌ها را نشان دهد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول