اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: معلولان با زنجیره‌ای از مشکلات مواجه هستند

نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه معلولین با زنجیره‌ای از مشکلات مواجه هستند، گفت: ما باید شرایط اشتغال و کارآفرینی، استخدام و بازنشستگی و حذف مالیات بر درآمد معلولین را فراهم آوریم.

نماینده مجلس: معلولان با زنجیره‌ای از مشکلات مواجه هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هاجر چنارانی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 14 آذرماه) گفت:‌ روز معلولین را پشت سر گذاشتیم، متأسفانه معلولین با زنجیره‌ای از مشکلات مواجه هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید راه‌های دسترس‌پذیر و مناسب‌سازی اشتغال و کارآفرینی، استخدام و بازنشستگی و حذف مالیات بر درآمد معلولین مخصوصا معلولین شدید و بسیار شدید را عملیاتی کنیم.

وی افزود: من در جاهای مختلفی از جمله دانشگاه الزهرا، دانشگاه سوره، حوزه هنری، بنیاد شهید، ستاد سفرهای ریاست جمهوری، ولی برایم جالب بود در آموزش و پرورش معلمان باید خودشان پول قند و چایشان را می‌دادند. ما باید خودمان تکریم ارباب رجوع می‌کردیم.

چنارانی خاطرنشان کرد: ما معلمی داریم که برای رفتن به محل کار خود 180 کیلومتر در روز رفت و آمد می‌کند، اما نه حق ایاب و ذهاب دارد، نه سرویس و نه هیچ چیز دیگر و نه از پشتوانه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام(ره) فرمود که بنیاد مسکن تشکیل شود تا مشکل محرومان و مستضعفان حل شود اما متأسفانه امروز تورم افسارگسیخته و فشار مضاعف مهاجرت معکوس به روستاها را زیاد کرده است.

وی در پایان گفت:‌اقدامات زیادی در نیشابور در حوزه رفع بیماری‌های دامی و آموزش دامداران و نیز در حوزه‌های دیگر انجام شده و ما نیازمند حمایت‌های جدی از این اقدامات هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول