اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیوست های مناسب سازی فضاهای شهری قبل از بودجه ریزی دیده شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای شهری گفت:‌ قبل از نظام بودجه ریزی در حوزه عمرانی این مساله حتما باید به صورت خاص دیده شود.

پیوست های مناسب سازی فضاهای شهری قبل از بودجه ریزی دیده شود

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهرتهران در تذکر پیش از دستور خود  در خصوص لزوم مناسب سازی در حوزه شهری با اشاره به اینکه موضوع پیوست را به عنوان یکی از موضوعات کلیدی در پروژ های عمرانی، ارزیابی اجتماعی فرهنگی،  قبل حین و بعد از پروژه را باید در نظر بگیریم و اگر مناسب سازی ها دیده شود نقش بسزایی در این مساله خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی شهرداری قبل از نظام بودجه ریزی در حوزه عمرانی این مساله را حتما باید به صورت خاص دیده شود، ابراز داشت: مشکل این است که بحث های بودجه پیوست در دل هرپروژه دیده می شود در حالیکه مطالعات باید نشان دهد که پروژه ای را نباید انجام دهیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در زمان شهرداری  قالیباف بر روی این موضوع تاکید شد و می دیدیم که وقتی پیوست صورت می گرفت به این نتیجه می رسیدیم که نباید پروژه انجام گیرد.

پیرهادی گفت: وقتی بودجه در نظر می گیریم و طرح را تصویب می کنیم دیگر توجه به   پیوست ممکن نیست و باید بودجه ای برای پیوست به صورت جداگانه در سال قبل داشته باشیم تا پروژه هایی که در نظر دارد قبلش ارزیابی پروژه ها دیده شود. تا ارزیابی تاثیرات فرهنگی اجتماعی به صورت خاص ببیند.و اگر آن پروژه مورد تایید قرار گرفت انجام شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی داوطلب ابراز داشت: این مساله در دین ما مورد تاکید بوده و همه انبیا نسبت به آن تاکید داشتند که دستیابی از اقشار آسیب پذیر صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول