اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تقدیر استاندار و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان

در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا از اقدامات شرکت فولاد خوزستان در زمینه کنترل ویروس کرونا قدردانی شد.

تقدیر استاندار  و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس  به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا از اقدامات شرکت فولاد خوزستان در زمینه کنترل ویروس کرونا و حمایت‌ از مجموعه بهداشت و درمان استان، در پیک‌های مختلف این پاندمی و تلاش برای حفظ سلامت مردم خوزستان قدردانی شد. 

در این نشست صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اهدای دو لوح تقدیر خطاب به امین ابراهیمی مدیرعامل و علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی از اقدامات شرکت فولاد خوزستان تجلیل کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: دوران مبارزه با بیماری کرونا یکی از دوره‌های طلایی خدمت به مردم عزیز کشورمان است که بسیاری از سازمان‌های مختلف، همپای مدافعان سلامت در این ایام خوش درخشیدند و در پاسداری از سلامت مردم و جامعه اقدامات قابل توجهی انجام دادند. بدینوسیله از همکاری بی شائبه جنابعالی که با اهدای تجهیزات به بیمارستان‌ها و کمک به واکسیناسیون عمومی و مدیریت بیماری کرونا سهم بسزایی داشته‌اید، تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول