اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شانزدهم دی‌ماه؛ برگزاری گردهمایی ملی عشایر به‌مناسبت دومین سالگرد «شهید سلیمانی» در رابر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری و استانی روز شانزدهم دی‌ماه در مصلی رابر برگزار می‌شود.

شانزدهم دی‌ماه؛ برگزاری گردهمایی ملی عشایر به‌مناسبت دومین سالگرد «شهید سلیمانی» در رابر

خواجه‌حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم معنوی است که جامعه نیازمند ترویج مکتب و فرهنگ این شهید والامقام و اسطوره مقاومت است.

وی بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم‌های دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی تاکید کرد و اظهار داشت: در زادگاه سردار دل‌ها، کمیته‌هایی تشکیل و برنامه‌ریزی مدونی برای بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی انجام خواهد شد که همه اقشار بتوانند از این ظرفیت معنوی بهره ببرند.

خواجه‌حسنی در ادامه برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر را از ویژه برنامه‌های سالگرد عنوان کرد که با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری و استانی روز شانزدهم دی‌ماه در مصلی رابر برگزار می‌شود و پخش زنده استانی و کشوری خواهد داشت.

وی فضاسازی مناسب شهرستان، افتتاح طرح‌های آبرسانی مرد میدان، توزیع ۲۵سری جهیزیه، کمک‌های مومنانه، برپایی موکب در سطح شهرستان، آزادی زندانیان، اردوهای جهادی، یادواره‌های شهدا، اسکان زائران در شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا به‌ویژه شهدای تشییع و افتتاح حسینیه سیار را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول