اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استاندار مرکزی: روز دانشجو نمادی از بلوغ جوانان در مقابله با استکبار است

استاندار مرکزی گفت: روز دانشجو نمادی از حق طلبی و و بلوغ اندیشه جوانان غیور و آزاده کشور در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

استاندار مرکزی: روز دانشجو نمادی از بلوغ جوانان در مقابله با استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در پیامی به مناسبت روز دانشجو (۱۶ آدرماه) که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: رشد و تعالی ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون، مرهون روحیه‌ خودباوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی است که دانشجویان متعهد و جوانان متخصص در تحقق آن سهم بسزایی داشته‌اند و با استفاده از سلاح علم و ایمان و با تکیه بر اراده‌ ملی مسیر دشوار را پیموده و به قله‌های عزت و افتخار دست‌یافته‌اند.

وی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری‌ دانشجویان در کنار نیروی جوانی آنان موجبات تحول در مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را رقم زده و نقشی مؤثری را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته‌ و اکنون نیز گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی، مبارزه با تبعیض، فساد و بازآفرینی امید در جامعه از تکالیف مهم دانشجویان است.

استاندار مرکزی افزوده است: جامعه دانشجویی کشور تاکنون شهدای والامقامی را به ساحت مقدس اسلام و ملت شهید پرور ایران اسلامی تقدیم کرده‌است و از این منظر بزرگداشت روز دانشجو فرصتی برای یادآوری نقش و جایگاه این قشر در روند انقلاب اسلامی و اهمیت حضور متعهدانه و آگاهانه دانشجویان در مسیر پیشرفت و علم اندوزی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول