اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دانشجوی انقلابی باید مطالبه گر و آزادی خواه در فضای قانون باشد

مسئول بسیج دانشجویی و اساتید استان تهران ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: همچون رویدادهای گذشته که دانشجوی انقلابی نقش آفرینی کرده و حضور پررنگ و فعال داشته است امروز نیز باید مطالبه گر و آزادی خواه در فضای قانون باشد.

دانشجوی انقلابی باید مطالبه گر و آزادی خواه در فضای قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، وحید حسن پور مسئول بسیج دانشجویی و اساتید استان تهران به مناسبت روز دانشجو، در پیامی روز دانشجو را به تمام دانشجویان و اساتید بسیجی پیرو خط امام و رهبری تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو این امکان فراهم شده است تا یادآوری کنیم از حرکت ارزشمند سه تن از دانشجویان مبارز و انقلابی که با فدا کردن جان خود که نشات گرفته از آرمان طلبی و انقلابی گری بود و در پی اعتراض به دیدار معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و اعطای دکترای افتخاری به وی و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، توسط رژیم منحوس پهلوی در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، از همین رو این روز نقطه عطفی در جنبش دانشجویی کشور، نماد شکل‌گیری یک حرکت و مقاومت نخبگانی در مقابل استبداد و خودآگاهی دانشجویان در تاریخ ایران قرار گرفته است.

لذا انتظار داریم همچون رویدادهای گذشته که دانشجوی انقلابی نقش آفرینی کرده، حضور پررنگ و فعال داشته است امروز نیز مطالبه گر و آزادی خواه در فضای قانون باشد.

وی افزود: نا گفته نماند در همین راستا برای انعکاس بهتر رویدادها، بیانیه ها و نقش آفرینی های دانشجویان و اساتید بسیجی استان تهران پروتالی را تحت آدرس www.sbtuni.ir در هفته بسیج افتتاح نموده ایم تا ارتباط بین سازمان بسیج دانشجویی و اساتید استان تهران با دانشجویان با سهولت بیشتری برقرار باشد.

در پایان بنده از این فرصت استفاده نموده و روز دانشجو را خدمت تمامی دانشجویان بسیجی علی الخصوص دانشجویان بسیجی استان تهران تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول