اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جریان دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به خواب رفته است/بسیج دانشجویی موافق چند صدایی در دانشگاه است

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به خواب رفته است.

جریان دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به خواب رفته است/بسیج دانشجویی موافق چند صدایی در دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید مسعود پرهیزگاری در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر اظهار کرد: امیدواریم این حرکت ها تداوم داشته باشند و کمک کند تا فضای دانشجویی استان به سمت تضارب آرا پیش رود.

وی گفت: امروز روزی است که دانشجو فریاد زده و می‌گوید حاضر است تا پای جان برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی قدم بردارد.

این فعال دانشجویی افزود: اجازه بدهید دانشجو فریادگر باشد و آرمانخواه؛ ترسی از مطالبه‌گری نداشته باشد اما متاسفانه موانعی پیش روی مطالبه‌گری دانشجویان وجود دارد و برخی درصددند عامدانه یا جاهلانه صدای مطالبه‌گری دانشجویان را خاموش کنند.

وی گفت: معتقدیم جریان دانشجویی به خواب رفته و سیاست‌ بازی‌ها باعث شده که جریان دانشجویی از حرکت باز ایستد امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی به دانشگاه نگاه تحولی داشته باشد.

این فعال دانشجویی افزود: کمک کنید تا دانشگاه و دانشجو به رسالت مطاله‌گری خود بپردازد و تضارب آرا در دانشگاه وجود داشته باشد چرا که تک صدایی در استان و در دانشگاه درست نیست متاسفانه در دولت امنیتی روحانی و هم در ۴ سال دوم دولت احمدی نژاد دانشگاه رو به خاموشی رفت باید اجازه دهیم دانشجو با هر تفکری در دانشگاه ظهور و بروز داشته باشد.

رئیس بسیج دانشجویی استان افزود: 12 سال است که در استان ما و در سطح دانشگاه‌ها تضارب‌آرا وجود ندارد بعضی‌ها از روشنگری دانشجو واهمه دارند لذا فضا را به سوی سکون و سکوت برده‌اند اکنون جنیش دانشجویی بدنی نیمه جان دارد که برای جامعه مضر است.

وی گفت: به عنوان بسیج دانشجویی مطالبه می‌کنیم که تفکرات مخالف دانشجویی هم ظهور و بروز داشته باشند و حرف خود را بزنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: وقتی مطالبه‌گری و تضارب آرا وجود نداشته باشد جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری نیز اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: انتظار داریم نگاه مسئله محور در استان وجود داشته باشد موضوعات و مشکلات استان به صورت اولویت‌دار در دستور کار مسئولان قرار گیرد و ما نیز نظامنامه‌ای برای این موضوع تهیه خواهیم کرد که هر دستگاه چه مشکلی دارد و معتقدیم که بدون کمک دانشگاه مسائل و مشکلات استان همچنان باقی خواهد بود.

پرهیزگاری تصریح کرد: امیدواریم ارتباط تنگاتنگی میان شما و دانشگاه وجود داشته باشد از دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار داریم که صدای دانشجو را بشنود و انتظار حضور مستمر شما در دانشگاهها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول