اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدیران بوشهری که در دولت جدید رنگ عوض می‌کنند!

آقای استاندار؛ امروز شاهد رنگ عوض کردن کسانی هستیم که حتی به نیروهای انقلابی در دستگاه و سیستم اداری خود در حد یک کارشناس نیز اجازه فعالیت نمی‌دادند!

مدیران بوشهری که در دولت جدید رنگ عوض می‌کنند!

خبرگزاری فارس بوشهر - نصرالله شفیعی: آقای استاندار یادتان هست آنگاه که در پشت خاکریزها سنگر گرفته بودی و به مواضع اشغال شده میهن عزیزمان می‌اندیشیدی و غصه می‌خوردی و تمام توانت را به کار می‌گرفتی تا به کمک و جان‌فشانی نیروهای مخلص و بی ادعای بسیجی بتوانی این مواضع را فتح کنی و دوباره خاک عزیز کشور را در دامان میهن برگردانی؟


همه‌ آن ایام تلخ سپری شد. چه خون دل‌هایی که خورده شد، چه عزیزان و اسطوره‌هایی از ایمان و تقوی و پاکی جانشان را دادند تا ایران عزیز و انقلاب نوپا پایدار بماند. آن روزهای تلخ با پیروزی رزمندگان در ناکام گذاشتن دشمن در دست یابی به اهدافش سپری شد و سندی از افتخار و آزادگی برای ملت ایران ثبت شد.


اکنون پس از گذشت ده‌ها سال از آن دوران آتش و حماسه بار دیگر خداوند این توفیق را به شما داد تا در سنگری دیگر قرار بگیرید. سنگری از جنس همان سنگر؛ ولی برای تثبیت انقلاب و دست یابی به آرمان‌هایی که ملت سال‌هاست برای دست یابی به آن خون دل می‌خورد.

مدیران که در ارکان مختلف حاکمیت لانه کرده‌اند!
جناب آقای استاندار؛ مشکل اصلی کشور ما از اول انقلاب تاکنون قبل از آنکه به تحریم‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان در خارج از کشور برگردد، به کارگزاران و مسؤولان نامأنوس با آرمان‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای بر می‌گردد که در ارکان مختلف حاکمیت لانه کرده‌اند.

کارگزارانی که به جای آنکه نگاهشان به ظرفیت‌های درونی باشد به نگاه ترحم آمیز دشمن برای حل مشکلات بوده است.


دولت غرب‌گرای روحانی در یک فرد یا هیئت دولت خلاصه نمی‌شود. در همه‌ ارکان شامل سطوح مدیران ستادی وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی تا مدیران کل استانی و حتی مدیران شهرستانی می‌شود.


چه کسی می‌تواند آرمان‌های انقلاب و ایده‌های ناب آن را پیاده کند؟ آن کس که خود انقلابی باشد و با دل و جان به اسلام و انقلاب و ولایت ایمان داشته باشد. از مدیران غیر انقلابی و ناکارآمد انتظار تحول و خدمات انقلابی نداشته باشید.

مدیرانی که رنگ عضو می‌کنند!
آقای استاندار؛ امروز شاهد رنگ عوض کردن کسانی هستیم که حتی به نیروهای انقلابی در دستگاه و سیستم اداری خود در حد یک کارشناس نیز اجازه فعالیت نمی‌دادند. آن‌ها را در پستویی به نام اتاق اداری حبس کرده بودند و با بی رحمانه ترین شکل با این نیروهایی که جرمشان "ربنا الله" بود رفتار می‌کردند. امروز همین مدیران داعیه دار انقلابی گری و دفاع از دولت سیزدهم شده‌اند.

 

تأخیر در جابجایی مدیران ناکارآمد توهین به شعور مردم است
باور کنید نگهداری این مدیران و یا حتی تأخیر در جابجایی آن‌ها توهین به شعور مردم است. سنگ اندازی در عزم استوار شما برای خدمتگزاری به استان و زدودن گرد و غبار محرومیت از چهره استان است.

قریب سه ماه از حضور شما در استان در قامت استاندار دولت جدید می‌گذرد، نکند عده‌ای با پرونده سازی‌های غیر واقعی نیروهای مخلص را به مسلخ ببرند اما چه کنیم که برخی نشانه‌ها را می‌بینیم.

می‌گویند نیروهای انقلابی رزومه ندارند
جناب آقای استاندار؛ می‌گویند نیروهای انقلابی رزومه ندارند. آری خیلی از آن‌ها رزومه مدیریتی ندارند؛ اما ایمان. تقوی، تخصص و توانمندی دارند. مشکل این بوده که فرصت به این نیروها داده نشده است. مگر آن‌ها که سال‌ها در این استان حکومت کردند و استان را در جاهایی به قهقرا بردند، در آغاز کار رزومه مدیریتی داشتند؟ به نیروهای خود اعتماد کردند، بها دادند صاحب رزومه شدند.

شکی نداشته باشید استان ما سرشار از نیروهای توانمند، مؤمن، انقلابی و صاحب تخصص است، شاید عزت نفس آن‌ها به آن‌ها اجازه ندهد که خود را به هر درو پیکری بزنند تا پستی را به دست آورند. این شما و مشاوران در حوزه انتصابات هستید که باید این نیروها را شناسایی کنید و فرصت خدمت به مردم را برای آن‌ها فراهم کنید.

 

جای جوانان انقلابی گام دومی در بوشهر کجاست؟
آقای دکتر محمدی زاده؛ گام اول انقلاب حدود ۴۳ سال پیش با حضور جوانانی همچون شما که امام به آنها اعتماد کرد به خوبی مدیریت و طی شد؛ از آن روزهای حماسه و افتخار بیش از ۳۴ سال می‌گذرد؛ آن روزها مدیریت جنگ و کشور در اختیار جوانانی بود که امام افتخارش اعتماد به آنها بود و امروز نیز در گام دوم انقلاب تأکید و افتخار امام سیدعلی اعتماد به همین جوانان حزب اللهی وانقلابی است.

امروز در فضای مدیران انتخاب شده استانی، جای این جوانان انقلابی گام دومی کجاست؟ نکند مرور زمان باورمان را به این مدافعان اصلی انقلاب کم کرده باشد.


آقای استاندار مردم دارند کم کم نگران می‌شوند، دارد دیر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول