اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری متصدی متخلف نت‌سرا با ۳۱ فقره کلاهبرداری بانکی در بم

فرمانده انتظامی بم گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا، متصدی متخلف یک واحد نت‌سرا با ۳۱ فقره کلاهبرداری بانکی شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری متصدی متخلف نت‌سرا با ۳۱ فقره کلاهبرداری بانکی در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر نجفی اظهار کرد: با دریافت شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر انتقال و کسری اعتبار وام از حساب بانکی‌شان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارشناسان پلیس فتا پس از انجام یک‌سری تحقیقات و استعلامات صورت‌گرفته از حساب‌های شاکیان، متهم را که متصدی یک نت‌سرا در شهرستان  بم بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پرونده در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت چند نفر از  شهروندانی که متقاضی دریافت وام از بانک بوده‌اند برای انجام ثبت‌نام اینترنتی و اعتبارسنجی  به ‌نت‌سرا مراجعه و به علت نداشتن سواد رایانه‌ای مراحل ثبت‌نام را به متصدی نت‌سرا محول می‌کردند که این فرد نیز از این فرصت سوءاستفاده و اطلاعات بانکی حساب‌ها را ذخیره کرده و اقدام به برداشت و انتقال غیرمجاز اعتبار وام از حساب 31 نفر از شهروندان کرده است.
 
نجفی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهند و به طور متوالی آنها را تغییر دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول