اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری سرکرده باند خرید و فروش اسناد سرقتی در کردکوی

هوشیاری کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در جریان تحقیقات پرونده یک جاعل، پشت پرده یک باند بزرگ فروش املاک با استفاده از اسناد سرقتی را، فاش کرد.

دستگیری سرکرده باند خرید و فروش اسناد سرقتی در کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گفت: چند ماه پیش با پیگیری‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان یک جاعل امضا و اثر انگشت در گرگان شناسایی و دستگیر شد .

حیدر آسیابی افزود: در روند تحقیقات همین پرونده بود که سرنخ‌هایی از یک گروه بزرگ دیگر به دست آمد که حوزه کاری گسترده‌ای داشت و از جعل سند و فروش سندهای سرقتی تا فروش املاک فراموش شده مردم به دیگران را در بر می‌گرفت.

وی ادامه داد: اعضای این باند، علاوه بر فروش اسناد تک‌برگی خام، با استفاده از همین اسناد، املاکی بدون صاحب یا املاکی که سال‌هاست مالکان خبری از آن نگرفته‌اند شناسایی و به خریداران از همه جا بی‌خبر، می‌فروختند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از چند ماه کار اطلاعاتی همه اعضای این باند شناسایی شدند و سرکرده اصلی در کردکوی دستگیر شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول