اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات صدور احکام سبز قضایی برای متخلفان محیط زیستی در هرمزگان

مدیرکل محیط زیست هرمزگان از صدور سه رای سبز قضایی در سه پرونده در بستک خبر داد.

جزییات صدور احکام سبز قضایی برای متخلفان محیط زیستی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب مسیحی صبح امروز در تشریح صدور احکام سبز قضایی برای مختلفان محیط زیستی در هرمزگان اظهار کرد: چندی قبل متخلفان شکار و صید در شهرستان بستک به همراه سه خرگوش و لاشه 10 قطعه تیهو شکار شده دستگیر و پرونده تخلف برای آنان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: پس از بررسی توسط مراجع قضایی رای نهایی صادر شد و قاضی پرونده علاوه بر صدور محکومیت و پرداخت جرایم، فرد متخلف را مکلف کرد که در مدت مشخص زیر نظر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نسبت به تهیه تصاویر و بروشور مربوط به پرنده  تیهو جهت آگاهی بخشی از اهمیت این گونه تهیه و همچنین نسبت به اشاعه فرهنگ زیست محیطی در منطقه و همچنین اطرافیان خود اقدام کند.

مدیرکل محیط زیست همچنین درباره احکام صادره در دو پرونده دیگر زیست محیطی نیز عنوان داشت: در دو پرونده دیگر نیز متخلفان مکلف شدند تعدادی آبشخور در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان با نظر و نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بستک بسازند. 

به گزارش فارس، قاضی حاجی‌زاده قاضی اجرای احکام کیفری و رئیس دادگستری شهرستان بستک و قلندری قاضی صادر کننده رای مسؤول صدور این احکام سبز بوده‌اند که سال گذشته نیز یک بار از سوی رییس کل دادگستری هرمزگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول