اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس از رسانه‌های معتبر و مرجع کشور است

استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان ضمن بازدید از این خبرگزاری و دیدار با مدیر و اعضای تحریریه، گفت: خبرگزاری‌ فارس از خبرگزاری‌های مرجع کشور است که در طول سال‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

خبرگزاری فارس از رسانه‌های معتبر و مرجع کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان ضمن بازدید از این خبرگزاری اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های مرجع کشور است که در طول سال‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر موضوع امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ناامید کردن مردم  است که در این میان نقش رسانه‌های داخلی در امید آفرینی در بین مردم بسیار پررنگ است.

معتمدیان با اشاره به لزوم داشتن نگاه فرامنطقه‌ای رسانه‌های استان گفت: برای گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی و همچنین مطالبه سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی و حاکمیتی در آذربایجان‌غربی، رسانه‌ها نگاه فرا استانی و ملی داشته باشند و حقوق استان را از وزارتخانه‌ها مطالبه کنند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسئولان استان برای پیشرفت آذربایجان‌غربی گفت: امروز برای اینکه به نقطه‌ای قابل قبول در پیشرفت برسیم باید تمامی مسئولان استانی و رسانه‌ها با حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی دست به دست یکدیگر داده و برای استان کار کنیم.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خبرگزاری‌های رسمی گفت: درحال تهیه سازوکار مناسب برای حمایت حداکثری از رسانه‌های رسمی و مجوزدار در استان هستیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول