اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

۱۲۰ پزشک و پرستار یزدی حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۲۰ پرستار و پزشک یزدی با مشارک در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت پوشش کمیته امداد این استان را حمایت کردند.

۱۲۰ پزشک و پرستار یزدی حامی ایتام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد شجاعان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف جامعه برای حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد این استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده دارند.

وی افزود: صبر و ایثار پرستاران و پزشکان با یتیم‌ نوازی و مهرورزی آنان در هم آمیخته شده و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد در ادامه با بیان این‌که قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، گفت: ۱۲۰ پزشک و پرستار یزدی نیز با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حامی ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم شدند.

شجاعان تصریح کرد:مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول