اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعدادی از واحدهای تولیدی راکد سمنان راه‌اندازی شد

استاندار سمنان گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد استان احیا و راه‌اندازی شده است.

تعدادی از واحدهای تولیدی راکد سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با تأکید بر اینکه بانک‌های عامل خصوصی استان باید نقش خود را در احیا و تزریق تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی به انجام برسانند، اظهار کرد: در جلسه‌ای مقرر شد تا حداقل هر کدام از بانک‌های خصوصی استان، سه واحد نیمه‌فعال و یا با ظرفیت تولیدی کمتر در حال فعالیت را از طریق پرداخت تسهیلات تقویت کنند.

وی افزود: طی اقدامات و تلاش‌های اخیر صورت‌گرفته، تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد استان احیا و راه‌اندازی شده و برای برخی نیز افزایش ظرفیت صورت گرفته که پیگیری تحقق این موارد را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم ادامه خواهیم داد.

هاشمی با بیان اینکه ما حامی بانک‌های عامل در جهت خدمتگزاری به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: امروز همه باید دست به دست هم داده و شب و روز در خدمت مردم و به معنای واقعی کلمه، دنبال خدمتگزاری باشیم.

وی بیان کرد: استان سمنان در گزارشی که اخیراً ابلاغ شد، در پرداخت تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دومین استان کشور بوده و جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است که ضرورت دارد تا این مهم در آینده نیز با اقدامات مطلوب ادامه داشته باشد.

هاشمی تأکید کرد: بانک‌های عامل، جهاد کشاورزی، گردشگری و صمت، نقش اصلی و اساسی را در تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی استان ایفا می‌کنند و تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید در این مسیر همراه بود و نقش خود را ایفا کنند.

استاندار سمنان گفت: در حوزه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت منسجم و هماهنگ به همراه بانک‌ها در راستای پیشبرد امور اقدام می‌کنند و انتظار از برخی از بانک‌ها در این حوزه بیشتر است و باید تلاش کنند تا به میانگین کشوری برسند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول