اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

علت به تعویق افتادن توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در کرمانشاه؛ سامانه «بازرگام» آغاز به کار نکرده است

مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمانشاه در توضیح عدم اجرای طرح توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در استان، گفت: هنوز سامانه مربوط اجرای عرضه اینترنتی کالا «بازرگام» در کرمانشاه آغاز به کار نکرده است.

علت به تعویق افتادن توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در کرمانشاه؛ سامانه «بازرگام» آغاز به کار نکرده است

ایرج صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص موضوع عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در استان، گفت: هم اکنون توزیع اینترنتی کالاهای اساسی اعم از برنج، روغن و مرغ و تخم مرغ در هشت استان کشور فعال است.

وی ادامه داد: این طرح برای کنترل قیمت در بازار، جلوگیری از چند نرخی شدن کالاها و حذف واسطه‌ها موثر است.

مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمانشاه در توضیح عدم اجرای این طرح در استان، گفت: هنوز سامانه مربوط اجرای عرضه اینترنتی کالا«بازرگام» در کرمانشاه آغاز به کار نکرده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده بود که در این راستا از سامانه‌ها و زیرساخت‌های بومی استان استفاده کنیم اما تأکید تنظیم بازار استان، استفاده از سامانه بازرگام مانند هشت استان‌ دیگر بود.

صفایی تصریح کرد: کمتر از ۱۰ روز این بستر آماده می‌شود و شهروندان با ورود به سامانه و وارد کردن مشخصات خود با دریافت پیامک، محل و آدرس خود را در اپلیکیشن مشخص و کالاها را با قیمت مصوب به درب منزل ارسال می‌شود.

گفتنی است، استاندار کرمانشاه با انتقاد از این روند به دستگاه‌های مربوطه یک هفته مهلت داده تا هرچه سریع‌تر این طرح را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول