اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا به منظور ایجاد آرامش در بین همشهریان و جلوگیری از هر گونه تخلف، نظارت بر اقلام مورد نیاز توسط بازرسان تشدید می‌شود.

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود

اسماعیل مسلمی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: طی روزهای آتی و در روزهای منتهی به شب یلدا با توجه به بالا بودن تقاضا، بازرسی بر اقلامی همچون میوه، خشکبار و شیرینی با جدیت بیشتر تعداد بیشتری صورت می‌گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه تصریح کرد: میوه جزء اقلامی است که فروشندگان باید با توجه به درصد سود ابلاغ شده اقدام به فروش نمایند.

وی با بیان اینکه سود عمده فروشی میوه ۵ درصد است، افزود: سود خرده فروشی در میوه با توجه به کیفیت میوه، نوع میوه و فساد پذیری آن از ۲۰ تا ۳۵ درصد متغیر می باشد.

مسلمی یادآور شد: همچنین طی روزهای اخیر با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت بر اقلام اساسی نیز تشدید شده است و با دقت بیشتری رصد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از امور بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی ، هم اکنون بازرسی‌ها با حضور کارشناسان این سازمان نیز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی در اصناف استان مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به شاکی اعلام شود.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول