اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغازساخت ۱۲۰ واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد در فاروج

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته در شهرستان فاروج خبر داد و گفت: با ورود خیران عملیات اجرایی ساخت مسکن به‌ صورت عملی آغاز شد.

آغازساخت ۱۲۰ واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد در فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان در شهرستان فاروج، اظهارکرد: تفاهم‌نامه مسکن افراد کمتربرخوردار با همکاری بنیاد مسکن استان هم‌اکنون در حال اجراست که در مجموع ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در این بخش پیش‌بینی‌شده است که ۱۲۰ مورد از این واحدها خاصه برای مددجویان شهرستان در نظر گرفته شده است.

 وی گفت: خیران متعهد کمک ۵۰۰ میلیون تومان برای تسریع در ساخت این پروژه‌ها شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به کمک کمیته امداد برای ساخت واحدهای مسکن مددجویان در استان افزود: کمیته امداد استان در این تفاهم‌نامه متعهد ۳۰ میلیون تومان کمک به‌صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان به‌صورت وام است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۳۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض از محل منابع بنیاد مسکن نیز از سایر اعتبارات در نظر گرفته‌شده در این تفاهم‌نامه است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول