اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

نماینده ساری در مجلس گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 آذر) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم؛ متأسفانه برخی نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می‌کنند که ناعادلانه است.

وی افزود: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می‌دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص‌های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول