اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

در سایه محبت به حسین (ع) است که به معبودیت حق می‌رسیم

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با واکنش به سخنان اخیر امام جمعه آزادشهر گفت: در سایه محبت به حسین (ع) است که به معبودیت حق می‌رسیم.

در سایه محبت به حسین (ع) است که به معبودیت حق می‌رسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  حجت‌الاسلام علیرضا رحیمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی  «نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی» با رویکرد الگوی سوم در دانشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهید محبوب حضرت حق قرار واقع شویم باید اهل‌بیت (ع) را دوست بداریم در کانال و معبر محبت امام حسین(ع) است که به معبودیت حضرت حق می‌رسیم.

*  ادعای محبت به اهل‌بیت(ع) با اهانت تناقض دارد

وی تصریح کرد: کسانی که در مسیر انقلاب حرکت نکنند از قطار انقلاب پیاده خواهند شد افرادی که به اصطلاح اندیشمند هستند باید مواظب رفتار و کردار خود باشند.

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان ابراز کرد: اگر کسی ادعای محبت به اهل بیت (ع) را می‌کند ولی به آنها توهین کند دروغگویی بیش نیست مودت و احترام به اهل بیت (ع) بر همه مسلمانان واجب است.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: احترام به اهل بیت (ع) به نفع خودمان است اهل بیت (ع) راه راست را به ما نشان می‌دهد هرکس در این مسیر حرکت کند به سعادت می‌رسد.

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول