اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دبیر دفتر تحکیم وحدت: بابت مواضع نادرست درباره ماجرای گوهر عشقی از افکارعمومی عذرخواهی کنید

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره مشخص شدن واقعیت ماجرای «گوهر عشقی» از تحلیلگر سیاسی ساکن لندن خواست بابت موضع و قضاوت نادرستش در این باره از افکار عمومی عذرخواهی کند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت: بابت مواضع نادرست درباره ماجرای گوهر عشقی از افکارعمومی عذرخواهی کنید

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی بزرگخو دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره مشخص شدن واقعیت ماجرای «گوهر عشقی» از یک تحلیلگر سیاسی ساکن لندن خواست بابت موضع و قضاوت نادرستش در این باره از افکار عمومی عذرخواهی کند.

بزرگخور خطاب به علی علیزاده نوشته است:

با توجه به مشخص شدن ماجرای خانم عشقی و این که ماجرای پشت پرده عکس منتشرشده در فضای مجازی کاملا دروغ و زاده ذهن‌های مریض بوده است، از شما درخواست دارم جهت اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری و عذرخواهی بابت اشتباه‌ها، بابت موضع و قضاوت نادرستتان از افکار عمومی و به قول خودتان بچه‌ حزب‌اللهی‌هایی که بهشان تاختید، عذرخواهی کنید.

بی‌شک تنها کنشگرانی می‌توانند از مسئولین مطالبه عذرخواهی بابت تصمیمات نادرستشان را داشته باشند که خود جرئت عذرخواهی بابت مواضع نادرستشان را دارند.

والسلام

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول