اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توسعه پایدار کشور در گرو نگهداشت متخصصان بومی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولان استان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، زمینه های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

توسعه پایدار کشور در گرو نگهداشت متخصصان بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی شاه حسینی، صبح امروز در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، بر ضرورت مهارت‌افزایی جوانان جویای کار و نگهداشت نیروهای توانمند در داخل استان و کشور تاکید کرد.

وی خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولان استان دانست و افزود: خودکفایی ملی در گرو جوان‌گرایی است و این موضوع باید در اولویت برنامه‌ریزی قرار گیرد.

معاون استاندار یزد ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، زمینه‌های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

در این دیدار که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد، اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان با معرفی اجمالی سازمان و اهداف برنامه‌های شاخص آن، دیدگاه‌های خود را درباره نقش فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را بیان و پیشنهادهای خود را درباره تامین مالی و تقویت سرمایه‌گذاری در این حوزه را ارائه کردند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول