اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجلی یلدای مهربانی در کمک‌های مؤمنانه مردم شهرضا/ توزیع 200 بسته میوه

مسؤول محفل قرآنی رهپویان نور شهرضا گفت: در آستانه شب یلدا و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کمک‌های مؤمنانه مردم شهرضا در قالب بسته‌های میوه با عنوان یلدای مهربانی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

تجلی یلدای مهربانی در کمک‌های مؤمنانه مردم شهرضا/ توزیع 200 بسته میوه

 مهدی نوروزی، مسؤول محفل قرآنی رهپویان نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: شرایط اقتصادی این روزهای کشور سبب شده برخی از افراد نتوانند برای خانواده خود در شب یلدا میوه تهیه کنند که در طرح یلدای مهربانی، با کمک‌های خیر مردم تعداد ۲۰۰ بسته میوه شب یلدا به ارزش ۶۰ میلیون ریال تهیه شد.

وی افزود: این میوه‌ها پس از بسته‌بندی، در بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس روستایی و حاشیه‌نشین شهرضا توزیع شد تا در شب یلدا شادی میهمان سفره خانواده‌های نیازمند باشد.

نوروزی با اشاره به اینکه در این طرح حدود ۲۰۰ کیلوگرم میوه و ۳۰ کیلوگرم تنقلات تهیه و بسته‌بندی شد، گفت: این بسته‌ها شامل پرتقال، سیب، انار، نارنگی و مقداری تنقلات، همراه با پیام فرهنگی بود و با این اقدام با بهره‌مندی از ثواب کار خیر، شادی و لبخند را به خانواده‌هایی هدیه می‌کنیم که توان خرید کمترین را هم ندارند.

مسؤول محفل قرآنی رهپویان نور شهرضا خاطرنشان کرد: در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و بسته‌بندی آن‌ها، هیأت فدائیان حسین(ع) شهرضا نیز با محفل قرآنی رهپویان نور همکاری داشتند و در آینده نیز سعی بر این است که در مناسبت‌های مختلف از خانواده‌های نیازمند حمایت‌های مادی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول