اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آغاز به کار ستاد هماهنگی قطارهای نوروز‌ 1401‌

به منظور برنامه‌ریزی، ساماندهی و هماهنگی امور اجرایی و فنی سفرهای نوروزی، شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا اقدام به تشکیل ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال 1401 کرد.

آغاز به کار ستاد هماهنگی قطارهای نوروز‌ 1401‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا، محمد رجبی، مدیرعامل این شرکت طی ابلاغ‌های جداگانه رئیس و اعضای ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1401 را معرفی کرد.

 مدیر عامل رجا در این احکام بر خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مسافران  به ویژه زائران حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع)، در اجرای برنامه‌های نوروز سال 1401 تأکید کرد.

 رجبی یادآور شد: برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات هماهنگی با همه واحدهای مرتبط شرکت رجا برای آماده سازی ناوگان، تعامل مؤثر با واحدهای مرتبط بیرونی از جمله راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سایر شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری،‌ پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه فروش نوروزی بلیت قطارها در زمان مناسب و تشکیل جلسات مستمر ستاد در ایام پیک نوروز، به منظور نظارت بر اجرای شایسته برنامه‌های تعیین شده، ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول