اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رونمایی از سامانه «قهرمان من» در مشهد

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد گفت: سامانه «قهرمان من» با هدف تسهیلگری در نقش آفرینی عمومی با تکیه بر ظرفیت های مردمی در مشهد رونمایی شد.

رونمایی از سامانه «قهرمان من» در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امین بهنام مسئول ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد خاطرنشان کرد: مشارکت و ابتکارات مردمی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها، در این سامانه ارائه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی اقدامات در بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید مردمی باشد، این سامانه بسترهای مناسبی را برای ارائه و معرفی ظرفیت های مردمی فراهم کرده است که در قالب بسته های خدمات و محصولات در اختیار مخاطبان سامانه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که بسته محصولات شامل وصیت نامه سردار دل ها، پوستر، برچسب، بنر و کتاب زندگی نامه است. همچنین بسته محصولات شامل ۲۱ خدمت در عرصه های سرود، نمایش، بازی فکری، هم آفرینی، خلق اثر جمعی، خیمه حاج قاسم، حسینیه کودک، پرده خوانی دیجیتال، اعزام مبلغ، اعزام قاری، اوریگامی، روایت گری، کاغذ قیچی، جنگ های مذهبی، مسابقات استیجی و دیجیتال می باشد و تشکل ها و مجموعه های فرهنگی برای تهیه خدمات و محصولات از امروز یکم دی ماه می توانند به سامانه قهرمان من به آدرس Mh8.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول