اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استاندار: رفع مشکل آب شرب بانه در اولویت قرار دارد/رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد

استاندار کردستان گفت: بررسی و رفع مشکل آب شرب شهر بانه در اولویت بنده قرار دارد و امیدوارم بزودی نگرانی مردم در این رابطه برطرف شود.

استاندار: رفع مشکل آب شرب بانه در اولویت قرار دارد/رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل‌ زارعی‌کوشا استاندار کردستان صبح امروز در دیدار با امام جمعه، روحانیون و اعضای شورای افتا شهرستان بانه اظهار کردستان با اشاره بیان اینکه علما همواره مرجع و مامن مردم و در خدمت جامعه و گره‌گشای مردم بوده‌اند، گفت: از منت‌های خداوند بر همه ما این است که کار مردم و گشایش مشکلات آنان را به ما حواله کرده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: نقطه اشتراک بین علما و مسوولان، خدمت به مردم است و مدیران هم باید از این فرصت برای گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند و در این مسیر تمام توان خود را بکار بگیرند.

وی افزود: برنامه‌های متراکمی در این سفر کاری به شهرستان بانه خواهیم داشت ولی بررسی مشکل آب شرب شهر بانه اولویت بنده در این سفر خواهد بود و امیدواریم بزودی نگرانی مردم در این رابطه برطرف شود.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری بانه از دیگر اهداف این سفر است چرا که منطقه ویژه بانه تنها مختص بانه نیست بلکه اقدامی است که می‌تواند اقتصاد استان کردستان را متحول کند و زمینه بسیار خوبی برای رونق کشور است.

استاندار کردستان با بیان اینکه رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به کردستان به ویژه بانه دارد، عنوان کرد: وزیر کشور هم عنایت خاصی به مردم بانه و مریوان دارد که در سفری، از مردم بانه به نیکی یاد کرد و ارادت خود به این مردم را ابراز کرد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است با برطرف کردن مشکلات، شاهد توسعه هر چه بیشتر اقتصاد در این شهرستان مرزی و کل استان باشیم.

زارعی‌کوشا در ادامه با زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا، گفت: شهدای این مرز و بوم در حساس‌ترین دوران این نظام از خود رشادت نشان دادند و تمام هستی‌شان را در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب فدا کردند.

وی با اشاره به ارزش والای شهیدان ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی در میان مردم، گفت: مسوولیت ما وقتی ارزشمند است که بتوانیم به مردم خدمت صادقانه‌ای ارائه کنیم و رهروان واقعی شهدا باشیم.

انتهای پیام/230/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول