اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تأکید استاندار البرز به تعریض جاده قزلحصار کرج

استاندار البرز با اشاره به اینکه جاده قزلحصار موانع فراوانی دارد و تصادفات بسیاری در این جاده رخ می‌دهد، گفت: این عوامل موجب نارضایتی مردم شده بنابراین مقرر شد پیمانکار برای تعریض جاده مستقر شود و اقدامات لازم را آغاز کند.

تأکید استاندار البرز به تعریض جاده قزلحصار کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز در پایان بازدید از پروژه‌های شهری و مبادی ورودی و خروجی استان، گفت: از مکان ها و مسیرهای متعددی دیدن کردیم که اهم آن آزادراه تهرانکرجقزوین بود. همچنین شهرک ابریشم، جاده قزلحصار، کمالشهر و سایر نقاط و مکان هایی که برای ساماندهی نیاز به اتخاذ تصمیم داشت، مورد بازدید قرار دادیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه جاده قزلحصار موانع فراوانی دارد و تصادفات بسیاری در این جاده رخ می‌دهد، گفت: این عوامل موجب نارضایتی مردم شده بنابراین مقرر شد پیمانکار برای تعریض جاده مستقر شود و اقدامات لازم را آغاز کند.

وی افزود: مقرر شد کمیته هایی برای بررسی مشکلات و تصمیم گیری در خصوص حل آنها تشکیل شود. در شهرک ابریشم با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی گفت: در محدوده کمالشهر مسیر سیاه جوی بلحاظ منظر و مسائلی که از سوی مردم مطرح است باید تصمیم گیری لازم را داشته باشیم. همچنین زیباسازی، پیرایش شهری و ایجاد فضای سبز باید تدابیری اتخاذ شود و شهرداری ها باید به جد فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در نماز جمعه شهرستان چهارباغ حاضر شدیم و در پایان نماز با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم، یادآور شد: امید است با وحدت و همبستگی که در البرز شکل گرفته و اراده ای که در تمامی مسئولان ایجاد شده بتوانیم روز به روز در ارتقا کیفیت خدمات دهی به مردم شریف البرز موفق تر باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول