اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلاش جهادی دولت برای رفع مشکلات/ مردم صبورانه دولتمردان را همراهی کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم دغدغه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنونی به صبر و شکیبایی نیاز دارد و نمی‌توان آن‌ها را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.

تلاش جهادی دولت برای رفع مشکلات/ مردم صبورانه دولتمردان را همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در جمع اهالی شهرستان خانمیرزا در مسجد جامع المهدی(عج) شهر آلونی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با استفاده از توان گروه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم اهتمام دارند و در این راستا مسوولان تلاش جهادی دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید روند توسعه جهشی با استفاده از منابع دولتی، بخش خصوصی و بنیادهای ملی تسریع شود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی و گسترش صنایع‌دستی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مشاغل خانگی و توسعه کشاورزی جزو اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری یادآور شد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی، دامپروری و استفاده از تنوع آب و هوایی می‌تواند در ارتقای بخش اقتصاد اثرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان به‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا نسبت به ابتدای پیروزی دوران انقلاب اسلامی ایران پیشرفت و توسعه چشمگیری داشته اما هنوز به وضعیت مطلوب نیست.

وی گفت: مردم برای رفع مشکلات کنونی با مسوولان انقلابی دارای روحیه جهادی، دغدغه‌مند و پاک‌دست کمک و همراهی کنند تا مجلس و دولت انقلابی به موفقیت‌های مطلوب‌تری برسد.

حیدری تاکید کرد: مردم دغدغه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنونی به صبر و شکیبایی نیاز دارد و نمی‌توان آن را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول