اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

بازدید محسن پیرهادی نماینده مجلس از نمایشگاه تلکام/ نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل حرف برای گفتن دارند

نماینده مجلس شورای اسلامی تهران در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ در بازدید از غرفه فن‌آوا اظهار کرد: نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل حرف برای گفتن دارند.

بازدید محسن پیرهادی نماینده مجلس از  نمایشگاه تلکام/ نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل حرف برای گفتن دارند

اخبار شرکت‌ها؛ محسن پیرهادی نماینده مجلس شورای اسلامی تهران در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ در بازدید از غرفه فن‌آوا اظهار کرد: نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل خدمات منحصر به فردی ارائه می‌دهد و می‌توان گفت در دنیا حرف برای گفتن دارند.

وی گفت: دولت و مجلس باید از این صنعت و در حوزه‌ شرکت‌های دانش بنیان و زیرمجموعه‌های توسعه‌ای در کشور حمایت داشته باشد. 

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در ارائه خدمات به مناطق روستایی برخی زیرساخت‌های لازم جزو خدمات عمومی نیست و فن آوا این خدمات را به مردم در این مناطق ارائه می‌دهد و حمایت و پشتیبانی‌های تدارکاتی آن باید صورت گیرد. 

وی بیان کرد: آنچه در این خصوص اهمیت بیشتری دارد منابع انسانی است که نیروهای جوان، متخصص و با معلومات بالا فعالیت داشته و باید از آنها حمایت‌های لازم در کشور انجام شود تا با اجرایی کردن ایده‌ها بتوانند به کشور خدمت کنند. 

پیرهادی در ارتباط با اینترنت ماهواره‌ای استارلینگ و چالش‌های پیش‌روی آن گفت: باید به آنچه موجب توسعه و دانش کشور می‌شود نزدیک شد و با رعایت ملاحظات حاکمیتی، آسیب‌های آن را مورد توجه قرار داد و رعایت کرد. 

وی در ادامه افزود: بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا از سیاست‌های دولت و مجلس بوده و با نگاهی باز به این موضوع پرداخته شده و جوانان باید از ظرفیت‌های جدید دنیا در مسیر افزایش دانش و آگاهی در حوزه صنعت و خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول