اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فتنه 88 نتیجه نپذیرفتن قانون بود/ فتنه‌گران کار نمانده نگذاشتند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در سال ۱۳۸۸ انتخابات با حضور و شرکت وسیع مردم برگزار شد اما برخی افراد که به‌دنبال اجرای مقاصد دشمن بودند سیر و مراحل قانونی انتخابات را نپذیرفتند.

فتنه 88 نتیجه نپذیرفتن قانون بود/ فتنه‌گران کار نمانده نگذاشتند

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصفهان این است که همیشه در صحنه‌های دفاع از انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی بیش از دیگر جاهای کشور در خط مقدم بوده است، اظهار داشت:‌ این پیشگامی را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، برقراری امنیت، مقابله با توطئه گروهک‌ها و جداسازی بخش‌هایی از کشور در مناطق جنوب شرق، شمال غرب شاهد بوده‌ایم؛ همچنین در جنگ نیز رتبه ایثارگری اصفهان ویژه است و پس از جنگ نیز شاهد این موضوع بوده‌ایم.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ توضیح داد: در سال ۱۳۸۸ انتخابات با حضور و شرکت وسیع مردم برگزار شد اما برخی افراد که به‌دنبال اجرای مقاصد دشمن بودند سیر و مراحل قانونی انتخابات را نپذیرفتند.

فدا با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی برای این افراد قرار گرفت تا از مسیر قانونی مطالبات خود را پیگری کنند تصریح کرد: آن‌ها از این ظرفیت نظام استفاده نکردند و در آتش فتنه دمیدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان یادآور شد: فتنه‌گران ۸ ماه را با ایجاد اغتشاش و خسارت زدن به بیت‌المال و اموال مردم سپری کردند و در نهایت به مقدسات کشور از جمله روز عاشورا، پرچم و خیمه‌گاه اباعبدالله(ع) و... توهین کردند.

وی در خصوص حماسه بی نظیر مردم در روز ۹ دی گفت: در نهایت صبر مردم به سر آمد و خشم انقلابی و روحیه جهادی‌شان را به‌کار گرفتند و این فتنه را با حضور و مشارکت همه جانبه‌شان خاموش کردند.

فدا با اشاره به اهمیت نقش مردم اصفهان در حوادث مختلف کشور بیان داشت: در اصفهان در روز ۸ دی ماه با هماهنگی‌های صورت گرفته در استان و همکاری، هم‌پوشانی، پابه کاری و آمادگی مردم اقداماتی انجام شد و ثابت شد که مردم اصفهان در رتبه‌ بالایی از دین‌داری و توجه به اعتقادات، مقدسات و ظرفیت‌های دینی قرار دارند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول