اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دفتر امام جمعه قم در مصلی قدس پاسخگوی مردم خواهد بود

دفتر آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در بلوار امین به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اختصاص یافت و از این پس پاسخگویی به مراجعات مردمی آیت‌الله سعیدی در مصلی قدس دنبال می‌شود.

دفتر امام جمعه قم در مصلی قدس پاسخگوی مردم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با حضور ائمه جمعه بخش‌ها و شهرستان‌ها ‌و نمایندگان آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی شب گذشته در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به ریاست آیت‌الله سعیدی برگزار شد.

در این جلسه تصویب شد که با توجه به درخواست حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و برای سازماندهی امور محوله و پاسخ به مراجعات ائمه جمعه استان، دفتر آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در بلوار امین به دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم اختصاص یابد.

همچنین مقرر شد که امور دفتری آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر مقدس قم از جمله پاسخگویی به مراجعات مردمی در مصلی قدس نماز جمعه قم انجام شود.

در آخرین این نشست، از زحمات چندین ساله محمد جواد خالقی در راستای پاسخگویی به مردم در دفتر سابق امام جمعه قم در بلوار امین تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول