اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاکید مقامات قضایی قرقیزستان و عربستان بر افزایش همکاریهای دوجانبه

نمایندگان وزارت دادگستری قرقیزستان در شهر «ریاض» با نمایندگان دادستانی کل عربستان سعودی دیدار و بر افزایش همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.

تاکید مقامات قضایی قرقیزستان و عربستان بر افزایش همکاریهای دوجانبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، نمایندگان وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری قرقیزستان در شهر «ریاض» با نمایندگان دادستانی کل و وزارت کشور عربستان سعودی دیدار و بر افزایش همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.

به گفته دفتر مطبوعاتی نهاد اصلی نظارتی قرقیزستان در این مذاکرات، طرفین پیش‌نویس موافقتنامه‌های استرداد، مساعدت حقوقی متقابل و انتقال محکومان را مورد بررسی قرار دادند.

در این رایزنی ها طیف وسیعی از موضوعات در زمینه پیشگیری، رسیدگی، تعقیب و سرکوب جرایم از طریق توسعه همکاری ها و معاضدت های حقوقی متقابل در امور کیفری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین طرفین در خصوص همکاری در زمینه بازگشت محکومان و نیز تقویت همکاری های دو کشور در زمینه استرداد به تبادل نظر پرداختند.

گفته می شود که در ادامه رایزنی‌ها، طرفین آمادگی خود را برای ادامه تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر همکاری‌های جمهوری قرقیزستان و عربستان سعودی در زمینه حقوقی تایید کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول