اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

از آشفتگی‌های یک کلانشهر ساحلی تا ناگفته‌هایی از زبان شهردار/ عدم توجه به سهم‌خواهی‌ها؛ شهردار بندرعباس را به استیضاح کشاند!

حاشیه‌هاى این روزهاى شوراى شهر و شهردارى بندرعباس بیش از پیش نگرانى‌ها را بین ساحل‌نشینان افزایش و ناامیدى از هر زمان بیشترى بین مردم کلان‌شهر بندرعباس موج مى‌زند و این شهر ساحلی را به آشفتگی فرو برده است.

از آشفتگی‌های یک کلانشهر ساحلی تا ناگفته‌هایی از زبان شهردار/ عدم توجه به سهم‌خواهی‌ها؛ شهردار بندرعباس را به استیضاح کشاند!

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، حاشیه‌هاى این روزهاى شوراى شهر و شهردارى بندرعباس بیش از پیش نگرانى‌ها را بین ساحل‌نشینان افزایش و ناامیدى از هر زمان بیشترى بین مردم کلان‌شهر بندرعباس موج مى‌زند و این شهر ساحلی را به آشفتگی فرو برده است.

حال با گذشت حدود ٩٠ روز از مسؤولیت مهدى نوبانى به‌عنوان شهردار بندرعباس، هفت تن از اعضاى شوراى این شهر به گزینه صددرصدى خود معترض و حمله به شهردار بندرعباس از برنامه‌هاى روزهاى گذشته جلسات علنى و غیرعلنى شوراى شهر بوده است.

استیضاح شهردار

دیرى نپایید که کلید استیضاح شهردار زده شد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی روز گذشته برگزار شد که در جلسه قبلی این شورا، شهردار بندرعباس جوابگوی سؤوالات هفت عضو شورای شهر بود که اعضای معترض از پاسخ‌ها قانع نشده و کلید استیضاح مهدى نوبانى را روشن کردند.

سرانجام پس از کش و قوص‌های فراوان در جلسات مختلف شورا در خصوص جابجایى نوبانى، اعتماد و عدم اعتماد اعضای شورا به ادامه کار شهردار به رأی گذاشته شد و شهردار بندرعباس با ۴ رأی اعتماد و ۷ رأی عدم اعتماد، به کار خود در شهرداری بندرعباس ادامه خواهد داد و استیضاح نشد‌.

هجدهم مردادماه ١٤٠٠ بود که مهدى نوبانى با ١٠ رأى موافق و یک رأى سفید و در واقع با اکثریت آراى اعضاى شوراى ششم در میان هفت گزینه پیشنهادى به‌عنوان سى و هفتمین شهردار بندرعباس برگزیده شد و دهم مهرماه سال جارى حکم نوبانى از سوى احمد وحیدى وزیر کشور به امضا رسید تا مهدى نوبانى رسمأ سکاندار شهر بندرعباس شود.

استیضاح در شرایط بغرنج شهر

شوراى شهر باید بداند که شرایط فعلى شهر بندرعباس شرایطى نیست که شهردار استیضاح شود چراکه این کلانشهر مهم جنوب دوران حساس خود را طى مى‌کند و استیضاح شهردار با راکد ماندن خدمات شهرى تا انتخاب و تایید شهردار بعدى از سوى وزارت کشور همراه است که این پروسه خود وقت‌گیر و زمان‌بر خواهد بود و دود آن نیز به چشم مردم شهر خواهد رفت. شهرى که دوسوم آن داراى بافت فرسوده و اهالى نیز با گرفتارى‌هاى خاص در زمستان دست و پنجه نرم مى‌کنند.

بروز بارندگى‌هاى سیل‌آسا طى روزهاى آینده، معضل بهداشتى در بافت‌هاى فرسوده شهر، انتشار پشه آئدس در بندرعباس، هزاران نیروى خدماتى که با استیضاى شهردار حقوق و مزایایشان حدود سه‌ماه به تعویق مى‌افتد و ده‌ها مشکل دیگر این روزهاى شهر، شرایطى نیست که منجر شود بندرعباس بدون شهردار اداره شود.

انتظار جامعه از شورا

انتظار از شورای شهر بندرعباس در شرایط کنونی جامعه آن است که به شهرداری که با 10 رأی موافق انتخاب کرده‌اند، اعتماد بیشتری داشته و اگر در برخی از زمینه‌ها احساس کمبود و یا کم‌تحرکی می‌کنند، آن را به‌صورت گفت‌وگوهایی با شهردار بندرعباس در میان نهاده و از کشاندن مسائل اینچنینی به کف جامعه که ناامیدی مردم را در پی دارد، خودداری کنند.

آنچه مردم از شورای کنونی انتظار دارند آن است که پخته‌تر رفتار کرده و به شهردار برای موفقیت بدون هیاهو و بلوا کمک کنند تا شهرداری بندرعباس که در بحران عمیق مالی فرو رفته با مدیریت بدور از حاشیه از این بحران خارج تا شهر از وضعیت فعلى ارتقا یابد.

از اعضاى پارلمان شهرى بندرعباس انتظار است که اینگونه و با ادبیات انتقاد، مشکلات شهر را به کف جامعه سوق ندهند و موجبات نگرانى مردم را بیش از پیش فراهم نسازند چراکه این روزها با روى کار آمدن دولت جدید که بارقه‌اى از امید براى مردم به‌همراه داشته با سلیقه‌هاى شخصى خود کام آنان را تلخ نسازند.

استخدام‌های فامیلی توسط شورا

در جلسات اخیر شوراى شهر بندرعباس، مکرر از واژه‌هاى شفافیت و شوراى انقلابى توسط اعضا سخن به میان آمد اما استخدام‌هاى فامیلى رئیس و نائب‌رئیس شورا و سهم‌خواهى‌هاى صورت‌گرفته که در ادامه مى‌آید با کلمه شوراى انقلابى مغایرت دارد.

نکته‌ای که این روزها ذهن‌های مردم و خبرنگاران را به خود معطوف ساخته است، استخدام‌های فامیلی توسط اعضای شورای شهر است. چندى پیش در فضاى مجازى بطور گسترده از انتصابات فامیلى رئیس و نایب‌رئیس شوراى شهر بندرعباس سخن به میان آمد.

فاطمه جراره و اسماعیل بواشه هرکدام دو عضو نزدیک خانواده خود را به استخدام رسمى شهردارى بندرعباس درآورده‌اند که این موضوع در روزهاى اخیر نقل محافل رسانه‌اى و فضاى واتساپى شده است چراکه یکى از همین اعضا، دختر و نامزد پسر خود را به استخدام شهردارى در آورده و دیگرى نیز خواهر کوچک‌تر و برادر بزرگترش را در شهردارى مشغول به کار کرده است.

کاسه صبر شهردار لبریز شد

برخى‌ها بر این باور بودند که انتقادات روزهاى اخیر از شهردار بندرعباس در راستاى منافع و سهم‌خواهى از او صورت گرفته است که شهردار نیز روز گذشته کاسه صبرش لبریز و از آن پرده برداشت.

نوبانی: مسأله سهم‌خواهى از جانب برخى اعضاى شورا واقعیت دارد

مهدى نوبانى شهردار بندرعباس پس از جلسه استیضاح که منجر به رأى اعتماد دوباره توسط چهار عضو شوراى شهر به وى شد به خبرنگاران گفت: باید مطالبى را در خصوص سهم‌خواهى برخی از اعضای شورا عنوان کنم که تا کنون به زبان نیاورده‌ام و باید مردم بدانند و به آنها بگویم که این مسأله سهم‌خواهى از جانب برخى اعضاى شورا واقعیت دارد.

وى افزود: اعضاى محترم شورا در جمع‌های مختلف و جلسات گوناگون با من سخن نمى‌گویند اما به‌طور خصوصى با لیست‌هایی در دست به دفترم مراجعه مى‌کنند و فشار مى‌آورند که فلان شخص باید در این سمت گمارده شود. مردم عزیز به من بگویند آیا این سهم‌خواهى نیست؟

شهردار بندرعباس در ادامه تصریح کرد: در برخى انتصابات به بنده مى‌گویند اگر این فرد از این پست برداشته شود، دلمان با شما صاف نمى‌شود و به شما در شورا آسیب خواهیم رساند.

نوبانى ادامه داد: اعضاى شورا حتى بین خودشان هم بر سر انتصابات هماهنگ نیستند چراکه بارها پیش آمده است که فردی را به اصرار خودشان جابجا کردیم و تعداد دیگرى از اعضا به این جابجایى اعتراض کرده که چرا این فرد از فلان پست برداشته شد.

وى عنوان داشت: انتصابات سلسله مراتبى دارد که بایستى رعایت شود و باید به شهردار اجازه کار بدهند نه شهر را به حاشیه بکشانند.

در جلسه استیضاح شهردار بندرعباس چه گذشت؟

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: اگر مشکلات حل می‌شد ما هم‌چنان در کنار شهردار می‌ماندیم

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ابتداری این جلسه گفت: در جلسه امروز طرح استیضاح از شهردار بندرعباس را داریم، در جلسه قبل ما پنج سؤوال از شهردار داشتیم که اعضای طراح سؤوال نسبت به دو سؤوال قانع نشدند و بر همین مبنا امروز طرح استیضاح شهردار بررسی می‌شود و مهدی نوبانی در این جلسه نسبت به پاسخگویی به این سؤوالات اقدام خواهد کرد.

وی افزود: بد است که اعضای شورا حرف سهم‌خواهی می‌زنند. ما نمایندگان مردم هستیم و بناست که کار نظارتی انجام دهیم و شهردار به انتخاب خود افراد را انتخاب کند. اگر ما ایراداتی در شهرداری می‌بینیم باید این مشکلات حل شود و نمی‌خواهیم 4 سال دیگر از مردم عذرخواهی کنیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: شهردار باید به  سؤوالات اعضای شورا پاسخ داده و مشکلات را حل کند، اگر نمی‌تواند نیز باید باز هم پاسخگو باشد. امیدوار بودم سؤوالات در آرامش مطرح می‌شد و شهردار پاسخ می‌داد و مردم قضاوت می‌کردند.

جراره ادامه داد: این اوضاعی که در صحن شورا دیدم جای نگرانی دارد و درست نیست اعضای شورا به دو گروه تقسیم شوند و نباید این موضوعات را بین مردم پخش کنیم. شهردار باید خود پاسخ باشد، الان جلسه تبدیل به جلسه محکوم کردن اعضای شورا برای طرح سؤوال شده است. مشکلاتی در شهرداری وجود دارد و باید حل شود. تا طرح سؤوال صورت می‌گیرد برخی موضوع را سیاسی می‌کنند و این روش موجب نگرانی شهروندان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: شهردار بندرعباس اعلام کرد پرونده‌های مختلفی در شهرداری داریم که مربوط به زمان وی نیست و شهردار به ضعیف بودن تیم حقوقی شهرداری اذعان داشت اما بعد از گذشت مدتی چرا باید همان افراد گذشته در سمت خود باقی بمانند.

وی ادامه داد: مردم صبرشان تمام شده است. اگر مشکلات حل می‌شد ما هم‌چنان در کنار شهردار می‌ماندیم. ما امید داشتیم در کنار یک شهردار پاکدل و پاکدست مشکلات حل می‌شود اما هم‌چنان همان روش قبلی پیش گرفته شده است.

جراره بیان کرد: همان افراد که حرف از سهم‌خواهی می‌زنند در زمان انتصابات مدام پشت درب اتاق شهردار بودند. درخواست می‌کنم همدلی و وحدت اعضای شورا اتفاق بیفتد. شرکت نکردن در جلسات تخصصی کمیسیون‌ها اشتباه است چون اعضای شورا وظیفه دارند در حوزه تخصص خود در این جلسات شرکت کنند.

وی گفت: در تمام جلسات متعدد به شهردار تذکر داده شده و زمان ۵ماهه برای شهرداری که به یقین رسیده بود باید تغییراتی در برخی سازمان‌ها ایجاد شود، کافی بود. هیچ سهم‌خواهی اتفاق نمی‌افتد اما شاخص ما برای انتخاب مدیران شهرداری تغییر نمی‌کند.

دبیری‌نژاد: نیت خالص را در اعضای شورا نمی‌بینم

یعقوب دبیری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: امروز از شهدا و خانواده‌های معظم شاهد و همشهریان عذرخواهی می‌کنم که به نام شورای انقلابی مزین شدیم اما لایق آن نیستیم.

وی افزود: عطای همه کمیسیون‌ها را به لقایش بخشیده و ترجیح می‌دهم با وجود تهدیدها برای تحریم از القاب دو روزه دنیا در شورا. باید دید چه کسانی مسبب ایجاد دودستگی اعضای شورا هستند. چه کسانی با علم به شکست استیضاح، شورا را درگیر حاشیه کردند؟ کدام داور سوت اخراج یار دوازدهم شورا یعنی شهردار را کشیده است. اعضایی که در عرض ۱۰دقیقه شهردار انتخاب کردند و نگذاشتند حتی ۱۰ماه از انتخاب شهردار برسد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز دیگر نیت خالص را در اعضای شورا نمی‌بینم. برخی با علم بیهوده بودن به طرح سؤوال‌ها در حال ایجاد تفرقه بین اعضا هستند. مردم امروز چطور باید انتخاب ۴ساله خود در شورا را تحمل کنند در حالی که انتخاب‌شدگان شورا نتوانستند ۱۰ماه انتخاب خود را تحمل کنند.

دبیری‌نژاد اظهار کرد: شهرداری را دچار حاشیه کردیم و از بی‌انگیزگی کارکنان می‌پرسیم. نوبانی را باید به جرم پاک‌دستی و صداقت و حرف‌نشنوی از افراد پشت پرده، چشم گفتن به درخواست‌های قانونی اعضای شورا، استیضاح کنیم تا هرچه زودتر بتوانیم کاندیداهایی که روی نیمکت منتظر هستند را وارد کنیم! دندان لق رسیدن به مجلس از صندلی شهردار بندرعباس را بکشید.

وی افزود: همان‌طور که در اولین سال فعالیت شورا تن به هیچ گروه‌بندی نداده و عطای پست‌های دوروزه دنیا را به لقایش بخشیدم، همان‌طور که تاکنون برای حفظ وحدت سکوت کردم، در خصوص برخی مسائل سکوت می‌کنم. اعتقاد دارم اعضای شورای ششم در ذات خود پاک هستند. به کلام‌الله سوگند یاد می‌کنم هر لحظه به من ثابت شود نوبانی ریالی از اموال شهرداری منفعت داشته، سکوت نخواهم کرد.

شیخ حیدری: این ره که اعضای موافق استیضاح می‌روند به ترکستان است

حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: استیضاح کردن راه مناسبی نیست و حفظ آرامش مردم بسیار مهم است. تغییر در مدیریت شهر التهاب ایجاد می‌کند و باید از استیضاح و اتلاف وقت دست برداریم. از مردم بندرعباس برای هر قصوری که تاکنون داشته‌ایم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: شهردار که تا پاسی از شب در حال کار است و زیر سؤوال بردن او جفاست و مردم بندرعباس برایمان به به و چه چه نمی‌کنند. من آخرتم را به دنیای دیگران نمی‌فروشم و تلاش می‌کنم دِینم را به مردم و شهری که تععهد دادم، ادا کنم. من حاضر برای این شهر هزینه بدهم همان‌طور که نوبانی هزینه می‌دهد. مردم یک قدم از ما جلوتر هستند و اگر کسانی بخواهند منافع خود را مقدم بر مردم بدانند ما کوتاه نخواهیم آمد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ما با خدا معامله کردیم و به برکت ایامی که متعلق به حضرت فاطمه(س) و سردار دل‌هاست ما دل به این تریبون و صندلی نبسته‌ایم. این ره که اعضای موافق استیضاح می‌روند به ترکستان است. مردم در مورد ما قضاوت می‌کنند. به شهردار بندرعباس نیز توصیه می‌کنم نسبت به خدمت به مردم کوتاهی نکند.

بواشه: از هیچکس خط نمی‌گیرم

اسماعیل بواشه نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: اعضا به گونه‌ای صحبت نکنیم که مردم را به سمتی ببریم که بگویند تفرقه بین اعضاست. تفرقه را کسانی آغاز کردند که نام ۴ نفر مخالف را اعلام کردند. شهردار باید تابع اعضای شورا باشد.

وی افزود: طرح سؤوال وظیفه قانونی اعضای شوراست. ما در شورای پنجم نیز طرح سؤوال کردیم و خیلی‌ها ما را مدافع مردم می‌دانستند و همه پشت ما بودند و امروز می‌بینیم که برگشتند از این نظر. مردم قضاوت کنند که چه کسی حق‌خواه است. کسانی که طرح سؤوال و استیضاح کردند شورای مردم هستند، ما از مردم رای گرفتیم و از هیچ کس ترسی نداریم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در چندین جلسه موضوعات را برای شهردار مطرح کردم و اعضای شورا پشتیبانی می‌کردند و امروز برخی مخالف شده‌اند. من نماینده مردم و مستقل هستم و از هیچکس خط نمی‌گیرم. اگر شهردار هم استیضاح نشود و اتفاقی در شهرداری هم نیفتد من باز هم طرح سؤوال خواهم کرد.

موسوی: شهرداری بندرعباس دچار بحران‌های اساسی است

سیدمحمدرضا موسوی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس  اظهار کرد: سؤوالات مطرح شده در راستای بی‌برنامگی شهرداری بود و این هوشمندی شورای شهر است که نگاه دقیقی به فعالیت‌های شهردار دارد.

وی افزود: اصلی‌ترین فعالیت هر شورای شهری نظارت به عملکرد شهردار است و اگر کسی مخالف آن است باید بررسی کنیم علتش چیست. خطاب قرار دادن مخالفینی که می‌خواهند از حق مردم دفاع کنند به کلمات توهین‌آمیز، جای تاسف دارد. امروز وقت آزمون و خطا نیست و شهرداری بندرعباس دچار بحران‌های اساسی است و علت عجله ما نیز همین است. باید سؤوال بپرسیم که شهردار چه برنامه‌ای دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: تذکر نسبت به موضوعات شهرداری باعث شد در ایام فاطمیه دوم شهر سیاه‌پوش شود، کاری که در ایام فاطمیه اول صورت نگرفت. اگر شهردار تشخیص نمی‌داد که شهرداری و شهر دچار چه اندازه مشکلاتی است قبول این مسؤولیت کار درستی نبوده است. تغییرات شهرداری نه‌تنها مشکلی را حل نکرد بلکه حاشیه‌های بیشتری نیز به‌وجود آورده است.

موسوی عنوان داشت: ما افرادی هستیم که برای انبوه جمعیت شهر بندرعباس تصمیم می‌گیریم تا جای امکان با شهردار همکاری کردیم.

رئیسی: مخالف استیضاح بوده و هستم

اسماعیل رئیسی منشی شورای اسلامی شهر بندرعباس  اظهار کرد: چه اتفاقی برای شورا افتاده که برخی که در صف اول نماز جمعه هستند ما را به سهم خواهی متهم می‌کنند؟ من به عنوان نماینده مردم بندرعباس غرورم را خرد کردم و به نوبانی التماس کردم که این مسائل را مدیریت کن اما با 4 عضو شورا جلسه گرفت.

وی افزود: من دنبال جریان سیاسی نیستم و اگر جایی ببینم ضعف مدیریت است سکوت نخواهم کرد. من مخالف استیضاح بوده و هستم اما نخواستم گروه ۴ تایی را ۷ نفر کنم و از مردم بندرعباس عذرخواهی می‌کنم.

عباسی: از مردم بندرعباس عذرخواهی می‌کنم

عیسی عباسی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه برخی بداخلاقی‌های سیاسی به دور از شأن جایگاه نمایندگان مردم بود و از این بابت از مردم بندرعباس عذرخواهی می‌کنم. تکلیف شورا این است که به تناسب تخصص کار کارشناسی انجام دهد، تصمیم بگیرد مصوب کند و مصوبات را به شهردار اعلام کند. ما باید ریل‌گذاری کنیم و شهردار مدیر اجرایی است و وظیفه اجرای مصوبات را دارد.

وی افزود: باید کاری کنیم شهر و مردم ضرر نکنند. ضرر این اتفاقت و دود آن در چشم خودمان و مردم می‌رود. فضاسازی سیاسی حتی در فرض موفقیت، انجام کار را برای هر تیم اجرایی سخت و دشوار خواهد کرد. اعضای شورا به جای دادن تذکر خلق‌الصلاعه اقدام به استفاده از شدیدترین ابزار کنند که چنین رفتارهایی خسارت‌آفرین است.

کناری‌نژاد: با گفتن نوکر مردمم مشکلی حل نمی‌شود

احمد کناری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: حرمت امامزاده به متولی آن است. در پارلمان محلی به نمایندگان مردم توهین می‌شود و این جای تاسف دارد. ما به شهردار گفتیم آبروی ما با شما گره خورده اما آیا آبرویی باقی مانده است؟

وی افزود: روزی ما را به لال بودن متهم می‌کنند. روزی که از وظیفه قانونی خود استفاده می‌کنیم جبهه ایجاد می‌کنند. برخی اعضا به شهردار می‌گفتند جهت‌ها را نشان بده و امروز از نظر آنان شهردار توانمند شده است. روزی گفتند شهرداری از جنس شما و امروز می‌بینیم که کسی پای کار نیست.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: من نماینده مردم هستم و از شهردار سؤوال می‌پرسم و تعارفی با کسی ندارم. ماندن با خفت را به شورا ترجیح نمی‌دهم. با گفتن نوکر مردمم مشکلی حل نمی‌شود، دیدار مردمی را همه شهردارها داشته و دارند. اگر مشکلات مردم حل شده بود در شورا صف نمی‌کشیدند.

کناری‌نژاد عنوان داشت: امیدواریم شهرداری در مسیر خود قرار بگیرد و نفع آن را مردم ببرند و در چهار سال پیش رو به مردم نشان دهیم کارنامه شورا و شهرداری انقلابی چگونه است.

شهردار بندرعباس: نظم و انضباط مالی روی ریل خود در حال حرکت است

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس اظهار داشت: در حوزه عدم توانمندی در حوزه تصمیم‌گیری در خصوص اوضاع نابسامان شهرداری بندرعباس، کارهای جاری در حال انجام است و مشکلی نیست، حقوق‌ها به روز پرداخت می‌شود و از نظر من بحرانی به وجود نیامده است.

وی افزود: در حوزه سیلی که پیش‌بینی شده نشست‌های مختلفی با مدیریت بحران شهرداری و استانداری برگزاری کردیم و کارها در حال انجام است. همکارانم بیش از گذشته و شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا خدمات‌رسانی خوبی به مردم داشته باشیم. در خصوص بی‌انگیزگی در کارکنان شهرداری، ما در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به همکاران کمک کنیم. مردم و همکاران به ما می‌گفتند این شهردار مشخص نیست که تا یک ساعت دیگر هست یا نه اما دیدارهای مردمی خود را دارد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: من با تعداد بسیاری از شهروندان دیدار می‌کنم و در حد توان دغدغه‌های آنان را برطرف می‌کنم. درب اتاق من نیز عصرها به روی تمام همکارانم باز است. از اعضای شورا می‌خواهم با وحدت و همدلی با ما همکاری کنند تا کارهای بزرگی انجام دهیم و انگیزه را به کارکنان برگردانیم. با یک ماه و دو ماه نمی‌توان همه مشکلات گذشته را حل کرد و در حال تلاش هستیم با برنامه‌ریزی کارها را پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی کار به‌خوبی پیش می‌رود و نظم و انضباط مالی روی ریل خود در حال حرکت است. در خصوص عدم تغییر تیم حقوقی شهرداری، ما این مسئله را در دستور کار قرار دادیم و این مسئله را پیش گرفتیم تا اتفاقات خوبی در مجموعه حقوقی شهرداری بیفتد. برای تقویت مجموعه حقوقی فکرهایی داریم و با مرور زمان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/3264/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول